Archeron Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Finnes det butikker i Oslo der man fortsatt får kjøpt komponenter til fornuftig pris over disk? Jeg bestilte meg selvbygg og fikk siste last av deler på lørdag. Jeg planla å bruke en gammel dvd-brenner, men tenkte ikke på at man ikke lenger bruker samme brede kabler som før og nå støttes jo ingenting annet enn sATA. Derfor må jeg få kjøpt spilleren i morgen, så jeg får installert windows og greier. Har ikke tid til å bestille på nett serru Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Komplett og Netshop har hentebuer i Oslo. Hvis du bestiller før kl. 1000 kan du hente samme dag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Digital Impuls og Datakjeden. De ligger i samme gate (Møllergata) Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Digital Impuls og Datakjeden. De ligger i samme gate (Møllergata) Datakjeden har jeg jo vært trofast kunde hos i flere år, men har de fortsatt lager i Oslo? Etter de ble tatt over av Amentio syntes jeg ikke de har en dritt på lagerstatus på nett lenger... Komplett kunne jeg såklart ha testa, jeg bor jo på Vinderen like ved hentebua! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sjekk på nettet om de har det du trenger Har brukt DI mest, bare vært på Datakjeden et par ganger.. De har ikke all verdens. Komplett er nok et bra valg siden du bor så nærme bua, eller er Digital Impuls også bra Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) edit. dobbel Endret 14. november 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Amentio/Datakjeden hadde ikke en dritt, og komplett klarte ikke levere over natta. Mista tålmodigheten og stakk på DI. Kosta en hundrings mer, men jeg fikk ihvertfall delene rett i hånda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå