Civilix Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Var i kontakt med komplett sin support angående noen problemer/spørsmål jeg hadde, men svaret jeg fikk var ikke helt som forventet: Hei. Det kan skyldes flere ting, men har du mulighet til å teste forskjellige komponenter. Skjermkort, ram, cpu f.eks? Annet? Prøvd å re installere windows? Vennlig hilsen / Best regards JS; Kundesenter Telefon avd: 33454200 Det jeg i utgangspunktet spurte om var hvorfor skjermkortet mitt(som var kjøpt fra dem) hadde en bios som var merked som 'Engineering Release - Not For Production Use', dvs svaret var ikke på mitt spørsmål. Men nå nevnte jeg i min mail at jeg har noen ustabilitetsproblemer også(som jeg mistenker skjermkortet kan vere en del av), og da lurer jeg på om dette kan ha triggera en auto reply...(som du ser så var det et _veldig_ generellt svar jeg fikk) Så kommer det egentlige jeg tregnger hjelp til her; er det en 'auto reply' som jeg har fått her eller har bare supportmannen missforstått? Og hvordan skal jeg klare og "lure" et slikt autoreply-system uten og strippe innholdet i mailen? (hadde vert fint om spesiellt komplett brukeren her på forumet kunne oppklart dette, men alle som vet noe om dette; vendligs bidra) EDIT: 900 poster Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ring dem, det beste du kan gjøre..snakk direkte til dem. Kan hende det var auto reply.. jeg vet ikke. RING Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Ring dem, det beste du kan gjøre..snakk direkte til dem.Kan hende det var auto reply.. jeg vet ikke. RING Problemet mitt er at jeg jobber... (kundesenter: Åpent 09-16 (lørdag stengt)) Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Tror nok ikke det var en autoreply. Send en ny mail, tenker nok det bare var kundebehandleren som missforstod. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ring dem, det beste du kan gjøre..snakk direkte til dem.Kan hende det var auto reply.. jeg vet ikke. RING Problemet mitt er at jeg jobber... (kundesenter: Åpent 09-16 (lørdag stengt)) Du får vel lunsjpause eller lignende? brett lunsjen i to og svelg den hel! så ringer du komplett. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 eller du kan gjøre som resten av service supporten gjør. spise mellom kundene å bruke lunchen til å røyke å ringe. hmm skal ikke si hvor jeg jobber eller hva jeg jobber som Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Du får vel lunsjpause eller lignende? brett lunsjen i to og svelg den hel!så ringer du komplett. Lunsj er hellig! Og minst 2 timer skal den vare, men får se om jeg tar meg tid til det snart, tror jeg satser på at det var en missforståelse og at jeg nå ikke vil få enda en auto-reply med samme innholdet :-? Sender en ny mail nå...(og håper på et vetug svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå