OWLY Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=N_dTglrus74 Har såvidt spilt i 1 år, tok soloen by ear så derfor er den ikke note-for-note + jeg syns at en solo ikke nødvendigvis er bra 100% kopiert, så den har fått et mer personlig preg kan du si, men prøvde fortsatt å bevare crazytrain-heten. Mvh. Sverre Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Høres bra ut! Elsker kamera setting! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Den var det jeg som stod for Ellers var det mye bugs der også. Skal skjerpe meg Endret 14. november 2010 av MrWinkietinkle Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Blir litt flau når jeg ikke kan den soloen så bra etter nesten 2 års spilling.. Men nå har jeg en unnskyldning at jeg ikke begynte å øve noe særlig på soloer før etter skolestart i år da .. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Utrolig bra, stå på! Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 kamerasettingen var knall bra cover også, keep up the good work! men vil anbefale å finne tabs på soloen, though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå