Gå til innhold

Mister Rank, penger og XP på Black Ops...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med meg ofte. Ett godt eksempel var i går, jeg var rank 36 og spillte ett par matcher for å bli 38 så jeg kunne kjøpte AK47. Endelig ble jeg rank 38, leavet gamen på scoreboard.. Jeg for på create class, kjøpte AK47, kjøpte attachment osv. Så trykte jeg back, og PLUTSELIG VAR JEG RANK 36 IGJEN OG AK47 VAR BORTE, DET VAR PENGENE Å

Lenke til kommentar

Så det er ikke bare jeg som opplever dette...

Veldig kjipt dette, håper de er klar over problemet og at de fikser det.

Men har opplevd at jeg var lvl 10, plutelig ble jeg lvl 2 :) etter en omstart av spillet (og STEAM) så var den tilbake til lvl 10.

Lenke til kommentar

På en måte godt å se at det er flere som har problemet,og ikke bare jeg, men det er jo uansett trist at dette rammer så mange :(

Har ikke sett feilmeldingen du viser Andybay, men det er vel dette som skjer da, for jeg settes ikke lenger tilbake enn sist jeg spilte liksom.

Alt blei resetta. leaderboard, playercard osv

Lenke til kommentar

På en måte godt å se at det er flere som har problemet,og ikke bare jeg, men det er jo uansett trist at dette rammer så mange :(

Har ikke sett feilmeldingen du viser Andybay, men det er vel dette som skjer da, for jeg settes ikke lenger tilbake enn sist jeg spilte liksom.

Alt blei resetta. leaderboard, playercard osv

Oida, ikke bra :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...