Teodor1979 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det flere som har dette sykelig irriterende problemet? Jeg kan ha kjemperunder med masse inntjente penger og XP, men i menyen etterpå har jeg kanskje gått ned i rank og mistet XP'en og pengene. Dette har skjedd flere ganger!!! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skjedde for meg og - ble helt latterlig forbanna. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skjer med meg ofte. Ett godt eksempel var i går, jeg var rank 36 og spillte ett par matcher for å bli 38 så jeg kunne kjøpte AK47. Endelig ble jeg rank 38, leavet gamen på scoreboard.. Jeg for på create class, kjøpte AK47, kjøpte attachment osv. Så trykte jeg back, og PLUTSELIG VAR JEG RANK 36 IGJEN OG AK47 VAR BORTE, DET VAR PENGENE Å Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Så det er ikke bare jeg som opplever dette... Veldig kjipt dette, håper de er klar over problemet og at de fikser det. Men har opplevd at jeg var lvl 10, plutelig ble jeg lvl 2 etter en omstart av spillet (og STEAM) så var den tilbake til lvl 10. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har mistet rank mange ganger, og ikke fått det tilbake. Totalt har jeg mistet imellom 10 - 15 ranker. Vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har fått denne meldingen? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 På en måte godt å se at det er flere som har problemet,og ikke bare jeg, men det er jo uansett trist at dette rammer så mange Har ikke sett feilmeldingen du viser Andybay, men det er vel dette som skjer da, for jeg settes ikke lenger tilbake enn sist jeg spilte liksom. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 På en måte godt å se at det er flere som har problemet,og ikke bare jeg, men det er jo uansett trist at dette rammer så mange Har ikke sett feilmeldingen du viser Andybay, men det er vel dette som skjer da, for jeg settes ikke lenger tilbake enn sist jeg spilte liksom. Alt blei resetta. leaderboard, playercard osv Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 På en måte godt å se at det er flere som har problemet,og ikke bare jeg, men det er jo uansett trist at dette rammer så mange Har ikke sett feilmeldingen du viser Andybay, men det er vel dette som skjer da, for jeg settes ikke lenger tilbake enn sist jeg spilte liksom. Alt blei resetta. leaderboard, playercard osv Oida, ikke bra Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er dette for alle platformer? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Er dette for alle platformer? Vet ikke, men jeg bruker ihvertfall PC hvis det skulle være noen tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå