Gå til innhold

2 ting jeg ikke liker med HTC Trophy 7 (Windows Phone 7)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt HTC Trophy 7 et par uker nå, og er veldig fornøyd med telefonen. Men det er 2 ting som "plager" meg, og lurer på om dere har noen synpunkter?

#1 - jeg får ikke sendt eller mottatt MMS. Finner ingen innstillinger på MMS

#2 - har bedriftsløsning hos Ventelo (med kortnummer), og kan ikke sette over telefonsamtaler til andre kollegaer. Har noen andre prøvd dette?

HTC Trophy er en så lækker telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter å lurer på å kjøpe meg en Mozart, men er litt usikker da Trophy er i butikken..

er du veldig fornøyd med telefonen ?

noen positive og negative sider ved den ?

Jeg er kjempe fornøyd med telefonen, den er en fryd å se på og kan ikke klage på kvaliteten. Det aller beste er selve brukergrensesnittet, WP7 er en herlig telefon å bruke og leke seg med. Zune er en drøm å bruke.

Jeg kjøpte min telefon for 3000, men jeg vet ikke om jeg ville ha betalt 4500 for den. Jeg kjøpte HTC Trophy fordi jeg kom over den ved en tilfeldighet, og var så møkka lei min iPhone. Og jeg angrer ikke. Skal aldri gå tilbake til iPhone

Det eneste negative er at telefonen ikke har noen gode headset, men det er jo en smal sak. Ellers så har jeg opplevd at skjermen "blafrer" og at jeg ikke får åpnet opp applikasjoner. Pleier å skru av/på telefonen, så er det fikset. Regner med at det er en bug i programvaren fra enten HTC eller Microsoft.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ut hvor MMS innstillingene må hentes fra. Man kan laste ned applikasjonen "Connection Setup" fra HTC via Marketplace. Vips, så har man MMS innstilligene for den operatøren du ønsker. Lækkert.

Jeg har nettopp fått en Throphy, og er avhengig av å få lagt inn sertifikat på den for å synkronisere med vår exchangeserver. Problemet er at jeg ikke finner utforsker på telefonen. Kan noen hjelpe meg? Jeg har lastet ned Zune og fått denne installert, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få kopiert inn sertifikatet på mobilen.

Lenke til kommentar

sitter å lurer på å kjøpe meg en Mozart, men er litt usikker da Trophy er i butikken..

Jeg er kjempe fornøyd med telefonen, den er en fryd å se på og kan ikke klage på kvaliteten. Det aller beste er selve brukergrensesnittet, WP7 er en herlig telefon å bruke og leke seg med. Zune er en drøm å bruke.

Jeg kjøpte min telefon for 3000, men jeg vet ikke om jeg ville ha betalt 4500 for den. Jeg kjøpte HTC Trophy fordi jeg kom over den ved en tilfeldighet, og var så møkka lei min iPhone. Og jeg angrer ikke. Skal aldri gå tilbake til iPhone

Det eneste negative er at telefonen ikke har noen gode headset, men det er jo en smal sak. Ellers så har jeg opplevd at skjermen "blafrer" og at jeg ikke får åpnet opp applikasjoner. Pleier å skru av/på telefonen, så er det fikset. Regner med at det er en bug i programvaren fra enten HTC eller Microsoft.

Du skriver at telfonen ikke har gode headset,skjermen blafrer og at du ikke får åpnet applikasjoner,men det ordner seg når du skrur av og på mobieln?

Kan vel ikke si at det er det aller beste da eller.....

Tror nok jeg hadde ventet til Windows phone 7 har hvert på markedet en stund før jeg kjøper.Sikkert masse som kommer til og bli bedre i løpet av 2-3mnd:)

Lenke til kommentar

Du skriver at telfonen ikke har gode headset,skjermen blafrer og at du ikke får åpnet applikasjoner,men det ordner seg når du skrur av og på mobieln?

Kan vel ikke si at det er det aller beste da eller.....

Tror nok jeg hadde ventet til Windows phone 7 har hvert på markedet en stund før jeg kjøper.Sikkert masse som kommer til og bli bedre i løpet av 2-3mnd:)

Tror det er lokalt problem for TS da - jeg har samme, og har ikke noe slikt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...