Gå til innhold

De rareste rekordene

HrMetics

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at disse rekordene ville vært gyldige for Guinness, selv om det riktignok finnes en del rare rekorder der også! Disse "rekordene" er uten tvil det særeste jeg noen gang har sett. Veit ikke helt om jeg synes det er sånn sinnssykt morsomt med én gang, men jeg blir fascinert av at folk bruker tiden sin på å finne ut av så meningsløse ting, og lager en egen nettside for det.

http://endelrekorder.no/

Det må jo være kødd, for det er det jo umulig å måle eller sjekke noe som helst. Til og med jeg kan bidra med min "egen" rekord, så det betyr jo at jeg egentlig kan skrive hva jeg vil, uten at noe av det trenger å være sant.

Nå har jeg riktignok også sett i Guinness verdensrekorden for "kasting av nek". Den skal lyde på over 400 meter, og bare det får meg til å sette spørsmålstegn ved noe av det de driver med, de som lager den boka der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig lesning. Men seriøst, du trodde ikke noe av det var seriøst på noen som helst måte?

Nja, jeg skjønte jo etter hvert at det her kanskje ikke var helt seriøse greier. Men du veit aldri med sånne rekorder. Som jeg nevnte i slutten av åpningsinnlegget - den nekrekorden har jeg faktisk lest i Guinness! Det er nok av andre absurde ting å lese i den boka.

Lenke til kommentar

Et nek som er kasta 400 meter høres usansynlig ut. Har du link til den rekorden? Forresten så er det mange rekorder som er like syke på endelrekorder.no-siden Feks. "Søteste Kannibal", den lurer jeg på hvordan man måler. Har de to dommere som velger ut nominerte kannibaler for å se hvem av dem som er søtest?

Lenke til kommentar

Et nek som er kasta 400 meter høres usansynlig ut. Har du link til den rekorden? Forresten så er det mange rekorder som er like syke på endelrekorder.no-siden Feks. "Søteste Kannibal", den lurer jeg på hvordan man måler. Har de to dommere som velger ut nominerte kannibaler for å se hvem av dem som er søtest?

Som jeg skrev, så er dette en Guinness-rekord. Kan ikke se at de ligger ute på internett, for jeg prøvde et Google-søk, og det eneste jeg kom fram til var faktisk denne tråden. Hehe.

Nå er det forresten kommet en helt syk rekord på den rekordsida igjen: "Mest likegyldige fremadstorming". Regner med at det er 100 prosent oppspinn. Men herregud, hvem er det som kommer på noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...