Minigud Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei, Jeg lurer på om noen vet om noen ferdige excelfiler jeg kan benytte for å regne ut mine kostnader som jeg kan presentere foran banken når jeg skal søke om boliglån? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Trenger du det da? Noter ned det du har på et ark så legger bankmannen inn tallene i pc'en og den gjør jobben... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) I en meny til høyre på denne siden finner du et budsjett som du kan se etter: http://www.sifo.no/page/Lenker//10242/51107.html Endret 15. november 2010 av BeFs Lenke til kommentar
valentino Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vedlagt finner du oppsettet som jeg bruker når jeg setter opp mitt budsjett. Jeg har lagt inn en del eksempelposter, men du må tilpasse dette til ditt forbruk og finansiell situasjon. Jeg har nok ikke fått med meg alle kostnadene som fremkommer i SIFO modellen i dette eksemplet, så du må vurdere hvilke du skal ta med derfra når du gjør endringer. Da forumet ikke tillater opplasting av .xls filer måtte jeg legge til en filendelse som er tillatt. For å få dokumentet til å fungere, fjern .txt filendelsen slik at det heter "Eksempel budsjett.xls" Spør gjerne om noe er uklart. Eksempel budsjett.xls.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå