Gå til innhold

Hardware vs IT-avisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av den verste smiskingen jeg har sett! :lol:

Neida, men du tenker på my rart.. Tror ikke it-avisen går under med det første for å si det sånn. Synes det er en grei side jeg, å mener ikke at den konkurrerer med hw.no. De representerer egentlig litt forskjellige ting etter min mening da men :shrug:

Lenke til kommentar

Itavisen kommer nok til å bestå en stund... Selv om hardware er en mye mere seriøs side. Itavisen må man ta med en klype salt men det er en mye mere lettlest side med en del humor. De tar for seg rykter. (Som ikke alltid stemmer har jeg erfart) og er en helt annen side enn Hardware. *trøtt jeg*

Lenke til kommentar

ITAvisen.no sa i en artikkel at de var "allied", partnere eller noe med Hardware.no (Ikke ta med ordrett her). Dessuten dekker de to forskjellige deler av markedet og prøver ikke å overgå hverandre. ITAvisen.no har dessuten mange flere brukere enn HW.no..

Lenke til kommentar

Må nok si meg uenig i folk som sier at itavisen er en mye mer useriøs side, nyhetene der stemmer stort sett alltid , i motsetning til feks amobil.no , som stort sett tar ryktene sine fra mobile-review , som igjen ikke så rent sjelden tar feil......Og også testene til amobil.no , som har en tendens til alltid å ende opp med terningkast 6 , uansett hvor mye kritikk de har til telefonene.....Desverre....

Samtidig som at dette er to sider som absolutt ikke kan sammenlignes , og heller ikke har samme målgruppe!

Lenke til kommentar

Synes ITavisen synker i kvalitet. De har seriøse problemer med feilskriving og feilopplysninger. Virker ikke som om de har peiling på det de skriver om alltid. De leser i hvertfall ikke igjennom og skjekker ortografien før de legger det ut.

Synes forsåvidt at verken hw.no eller itavisen.no er noe særlig å besøke. Reklamemengden gjør de til en lite hyggelig/behagelig opplevelse, siden jeg har ISDN.

Jeg liker derfor å lese nyhetene på PDA'en, med Avantgo.

Jeg savner en Avantgo versjon av hw.no... :shrug:

Lenke til kommentar
Må nok si meg uenig i folk som sier at itavisen er en mye mer useriøs side, nyhetene der stemmer stort sett alltid ,

Morsomt! Nei ITAvisen har jeg aldri lest, og kommer heller ikke til å gjøre det. Sikkert grei underholdning, men skal du ha sannheten frem, så bør du lete andre plasser. Reff: "Loddet P3 800 inn i commodore, og kjører winXP på den"

Lenke til kommentar

Eg synest Hardware og ITavisen burde gå helt sammen om en side...

Da hadde det vert liten tvil om hvem som er best!

Leser ITavisen daglig og HW.no etter hvert...

Eg synest HW.no er best på hardware(suprising!) mens ITavisen dekker me generelle nyheter.

Dessuten burde ITavisen la aGamer ta seg av Spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...