Viji Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Sier det er noe som ikke er lokket Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Riktig. Hva gjør man med det? Lenke til kommentar
Viji Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) End tag for body seen but there were unclosed elements. Slutt taggen mangler for noen elementer Fant et sted der det var feil og fikk lokket den Endret 15. november 2010 av Viji Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 End tag for body seen but there were unclosed elements. Slutt taggen mangler for noen elementer Fant et sted der det var feil og fikk lokket den Hvorfor ignorerer du posten min? Den validerte fint, den Lenke til kommentar
Viji Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ignorerte ikke deg. Den fungerer ikke på HTML 5. Det er den jeg trenger. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ignorerte ikke deg. Den fungerer ikke på HTML 5. Det er den jeg trenger. Her <!DOCTYPE HTML> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta charset="UTF-8" /> <title>Senior surf</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="surf.css" title="Standard CSS" /> <script type="text/javascript"> function setTextSize(size) { var a = '10px'; // LITEN SKRIFT var b = '14px'; // MIDDELS SKRIFT var c = '18px'; // STOR SKRIFT if (size === 'small') { size = a; } else if (size === 'large') { size = c; } else { size = b; } document.getElementById('innhold').style.fontSize = size; } </script> </head> <body> <!-- HEADER --> <div id="container"> <div id="header"> <h1> Senior Surf </h1> </div> <!-- Meny --> <div id="meny"> <div class="meny"> <div class="meny2"> <div class="meny3"> <span style="padding : 5%;"> <a href="index.html" ><strong> Startsiden </strong> </a> </span> <span style="padding : 5%;"> <a href="video.html" ><strong> Video leksjoner </strong> </a> </span> <span style="padding : 5%;"> <a href="linker.html" ><strong> Lenker </strong> </a> </span> <span style="padding : 5%;"> <a href="undersider.html" ><strong> Lær å bruke internett </strong> </a> </span> <span style="padding : 5%;"> <a href="hjelp.html" ><strong> Hjelp </strong> </a> </span> </div> </div> </div> </div> <div id="innhold" style="border-top:1px solid #000000;"> <p>Skrift <a href="javascript:void(0);" onclick="setTextSize('small'); return false;" style="font-size:15px;">A</a> <a href="javascript:void(0);" onclick="setTextSize('medium'); return false;" style="font-size:20px;">A</a> <a href="javascript:void(0);" onclick="setTextSize('large'); return false;" style="font-size:25px;">A</a> </p> <!-- Brødtekst --> <div id="main"> <h2> Seniorsurf Epicuri propriae </h2> <p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut</p> <p>wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum </p> <p>dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio </p> <p>dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend </p> <p>congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit </p> <p>claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur </p> <p>mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis</p> <p>seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.</p> </div> <!-- footer --> <div id="footer"> <div class="meny"> <div class="meny2"> <div class="meny3"> <a href="seniorsurf.html"> <strong> Om siden </strong> </a> <span style="padding : 10%;"> <a href="kontakt.html"> <strong> Kontakt oss </strong> </a> </span> <span style="padding : 10%;"> <a href="seniorsurf.html"> <strong> Linker </strong> </a> </span> <span style="padding : 10%;"> <a href="seniorsurf.html"> <strong> tjenester </strong> </a> </span> </div> </div> </div> </div> </div> </div> </body> </html> Lenke til kommentar
Viji Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Tusen takk nå validerer den men jeg får ikke opp de norske bokstavene. Jeg får opp sånn. L�r � bruke internett Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Sett riktig tegnsetting, eller bruk ø = ø , &oalig; = æ , å = å Lenke til kommentar
Viji Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 er det ingen enklere måter å gjøre det på. Har flere sider jeg trenger å endre det i Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 er det ingen enklere måter å gjøre det på. Har flere sider jeg trenger å endre det i Jo, du kan sørge for at filene lagres med riktig tegnsett. Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Viji Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Php Designer 2007 Lenke til kommentar
Viji Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Har hørt at man kan velge file-encoding fra Ansi til Utf-8 Er det riktig? Hvor finner jeg det på PHP designeren? Lenke til kommentar
Viji Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Ingen som kan svare? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://norskwebforum.no/viewtopic.php?p=297485#p297485 Lenke til kommentar
Viji Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Nå har jeg validert siden ved å lime inn teksten men jeg får ikke noe opp om jeg klikker på linken Lenke til kommentar
Viji Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Får validert en god del sider men jeg får feilmelding på youtube bygg inn linkene. Endret 24. november 2010 av Viji Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis du leser feilmeldingene du får vil du kunne løse mange av problemene selv. Lenke til kommentar
Viji Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Det er <> de som er feilene i de fleste tilfellene. Vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det. Vis jeg fjerner den så blir jo linken ubrukelig. Lenke til kommentar
Viji Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Noen som kan hjelpe meg med valideringa av CSSen også. Lenke til kommentar
Viji Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Kontakt meg for Cssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå