Gå til innhold

Gaming pc til en billig penge ?

Anbefalte innlegg

Go'dag, jeg er ikke den personen som har mest kunnskap om pc-komponenter, men har med god hjelp av komplett sin konfigurerings alternativ på pc'ene kommet fram til dette oppsettet på en pc.

( har gått utifra denne pc'en http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10180 )

CM Storm Scout Midi Tower Sort

Corsair TX 650W PSU

Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S

AMD Phenom II X4 965 Black Edition

MSI 770-C45, Socket-AM3

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9

Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2

MSI Radeon HD 5770 1GB GDDR5 "HAWK"

Mitt spørsmål til dere der ute med litt mer kompetanse på dette området, er om dette er en "god" gaming pc. Når jeg snakker om gaming pc, så mener jeg en pc som kan kjøre de nyeste spillene som Call of Duty - Black ops, bfbc 2 og GTA4/APB, pluss at den har en fremtid på noen år. Er jeg i det hele tatt inne på noe eller er jeg ute å svømmer på dypt vann med dette oppsettet? Kom gjerne med egne oppsett viss dere sitter å ruger på ett "oppsett" som er bedre, bare det er i noe av den samme prisklassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg noen spørsmål til deg, som kan hjelpe oss til å hjelpe deg.

- Kan du sette et tall på billig penge?

- Trenger du PC med alt utstyr, eller har du komponenter som skjerm/mus/tastatur/høytalere fra før?

- Vil du ha den ferdig montert, eller kan du skru den sammen selv?

hehe, har ett budsjett på ca 7- 8700 kr som går kunn på pc'en, skjerm/mus/tastatur er noe jeg har tenkt å ordne med på egenhånd, så dere slipper å ta høyde for dette. ;P

Kan nok klare å skru den sammen selv, men helst vil jeg ha den ferdig montert slik at jeg får en garanti som det er enklere å forholde seg til.

Endret av jaja123
Lenke til kommentar
Her, tilbud på maskin fra komplett. PCen har ikke operativ system, og kan være brukt(B/demo-vare). Pris: Fra 11090 til 6500 NOK. Denne skal kunne kjøre en del spill også i fremtiden. Men du kan ikke forvente å kunne spille alle på høyeste grafikk instillinger. Da er det dog bare å oppgradere litt, da er det kommer mye billig som gir en fin ytelsesøkning. Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...