Gå til innhold

trenger anbefalinger av serie, hjelp?


Anbefalte innlegg

har sett en del serier og gidder ikke se dem igjen. kom med forslag av hva slags serier jeg kan begynne å se? jeg liker komedie.

 

kan nevne det jeg har sett:

 

- har sett alt av two and a half men

- har sett alt av the big bang theory

- har sett alt av simpsons

- har sett alt av family guy

- har sett alt av the king of queens

- har sett alt av lost

- har sett alt av prison breake

- har sett alt av csi

- har sett alt av how i met your mother

- har sett alt av everybody loves raymond

- har sett alt av scrubs

- har sett alt av 24

- har sett alt av according to jim

- har sett alt av friends

 

 

 

serier jeg hater som er kjedelige og uintresange for meg:

 

- bones

- frustrerte fruer (kjærringprogram)

- smallville

- heroes

- southpark

- futurama

- super natural

- gossip girl

 

 

kom ikke på mere i farta.

 

kom med forslag :)

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke liker south park har antakeligvis bare sett de gamleste sesongene. Og om du liker Family Guy men ikke South Park har du jo definitivt gjort dette, siden South Park rett og slett er mye bedre. Seth McFarlane og teamet hans sjonglerer jo flere serier som the Cleveland Show, American Dad og Family Guy, og får derfor mindre underholdningsverdi og originalt stoff i hver episode.

 

Det skal nevnes at jeg elsker American dad da. Futurama er også ekstremt bra I MIN MENING. Jeg må dog innrømme at jeg er rimelig sikker på at det er en mye større produksjonsverdi i feks. futurama enn family guy.

 

Chuck hadde nok vært perfekt for deg. Stargate Universe er også en helt vanvittig bra serie.

 

Poenget med innlegget mitt er at jeg hadde samme mening som deg om serier og bare så family guy. Så fant jeg ut at family guy var den for en eller annen grunn mer berømte onde tvillingen til american dad, og at futurama var vanvittig underholdende (ikke bare random klipp som i family guy, som serien bokstavelig talt baserer seg på - men underholdningsverdi! Et ordentlig plott).

Lenke til kommentar

Entourage er fantastisk, jeg satt hekta og så alle sesongene på ca 4 uker

 

I samme tone som Entourage har du en ny serie som heter How to make it in America, den er helt rå!

 

Modern Family er også ufattelig morsomt. En av favorittseriene mine for øyeblikket, som jeg faktisk ser om igjen lett, og jeg hater å se ting om igjen!

 

En venninne av meg digger Trailer Park Boys, er ikke helt min type humor

 

Støtter opp om Dexter og Stargate Universe begge er dritbra serier

 

Litt mer humor: Bored to Death, jeg er litt usikker på denne etter to episoder, men den har jo fått 8,4 på imdb, så den må jo være bra!

 

Verd å ta en titt på United States of Tara og Nurse Jackie, veldig morsome, men kan hende du synes de er litt for "kjerringserier"

 

Weeds er jo også helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...