1915 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) har sett en del serier og gidder ikke se dem igjen. kom med forslag av hva slags serier jeg kan begynne å se? jeg liker komedie. kan nevne det jeg har sett: - har sett alt av two and a half men - har sett alt av the big bang theory - har sett alt av simpsons - har sett alt av family guy - har sett alt av the king of queens - har sett alt av lost - har sett alt av prison breake - har sett alt av csi - har sett alt av how i met your mother - har sett alt av everybody loves raymond - har sett alt av scrubs - har sett alt av 24 - har sett alt av according to jim - har sett alt av friends serier jeg hater som er kjedelige og uintresange for meg: - bones - frustrerte fruer (kjærringprogram) - smallville - heroes - southpark - futurama - super natural - gossip girl kom ikke på mere i farta. kom med forslag Endret 14. november 2010 av hahaa Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) southpark, futurama, supernatural, kommer ikke på mer i farta. Endret 14. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 southpark, futurama, super natural, kommer ikke på mer i farta. auch glemte å legge det til at liker ikke noe av det ;o Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 En som ikke liker South Park, den var ny. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 futurama er jo GENIALT Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Anbefaler Breaking Bad. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Office UK/US og SÅKLART(!) Fawlty towers Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sopranos, Dexter og Entourage. Begynn NÅ! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 That 70's Show er svært bra. Ellers har vi jo Monthy Python, Do not adjust your set, Not the 9 o'clock news, At last the 1948's show og Fawlty towers. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 En som ikke liker South Park, den var ny. Jeg liker det heller ikke. Uansett, som jeg skrev i en annen tråd. Justified. http://www.youtube.com/watch?v=9TWkCL3GwOA&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 The wire / Sopranos / Entourage Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Støtter dexter og breaking bad, legger til modern family som komedie. Btw er sikkert 100 tråder akkuratt som dette på forumet. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Folk som ikke liker south park har antakeligvis bare sett de gamleste sesongene. Og om du liker Family Guy men ikke South Park har du jo definitivt gjort dette, siden South Park rett og slett er mye bedre. Seth McFarlane og teamet hans sjonglerer jo flere serier som the Cleveland Show, American Dad og Family Guy, og får derfor mindre underholdningsverdi og originalt stoff i hver episode. Det skal nevnes at jeg elsker American dad da. Futurama er også ekstremt bra I MIN MENING. Jeg må dog innrømme at jeg er rimelig sikker på at det er en mye større produksjonsverdi i feks. futurama enn family guy. Chuck hadde nok vært perfekt for deg. Stargate Universe er også en helt vanvittig bra serie. Poenget med innlegget mitt er at jeg hadde samme mening som deg om serier og bare så family guy. Så fant jeg ut at family guy var den for en eller annen grunn mer berømte onde tvillingen til american dad, og at futurama var vanvittig underholdende (ikke bare random klipp som i family guy, som serien bokstavelig talt baserer seg på - men underholdningsverdi! Et ordentlig plott). Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dexter, Entourage og Fringe er 3 serier du kanskje vil like 1 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 entourage, CAPISH. det er så konge, faller i smak med en gang, lover deg! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Entourage er fantastisk, jeg satt hekta og så alle sesongene på ca 4 uker I samme tone som Entourage har du en ny serie som heter How to make it in America, den er helt rå! Modern Family er også ufattelig morsomt. En av favorittseriene mine for øyeblikket, som jeg faktisk ser om igjen lett, og jeg hater å se ting om igjen! En venninne av meg digger Trailer Park Boys, er ikke helt min type humor Støtter opp om Dexter og Stargate Universe begge er dritbra serier Litt mer humor: Bored to Death, jeg er litt usikker på denne etter to episoder, men den har jo fått 8,4 på imdb, så den må jo være bra! Verd å ta en titt på United States of Tara og Nurse Jackie, veldig morsome, men kan hende du synes de er litt for "kjerringserier" Weeds er jo også helt fantastisk! Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du er heldig som har så mange fantastiske serier å se frem til. Hadde jeg vært deg ville jeg startet med Mad Men og Deadwood. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg hadde helt glemt deadwood, skal begynne på den asap! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 The Pacific, Band of Brothers, Generation Kill, Mad Men. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Blue Mountain State minner veldig om american pie, bare i tvserieform, og mye morsommere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå