Erla2k Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei. Skal levere et prosjekt der jeg skal bruke joomla og publisere et nytt nettsted for en bedrift. Jeg er helt blank på dette området og trenger noen som kan hjelpe meg eller en guide til dette. Noe billige webhotell som kan anbefales? Det jeg har sett på ligger på 1000kr og det er ikke riktig pris for meg ettersom det bare et er skoleprosjekt for å vise at jeg kan bruke joomla(noe jeg ikke kan). Det jeg har gjort til nå er å laste ned joomla og smartFTP. Håper på svar! Lenke til kommentar
Mordiiii Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du kan jo snakke med alusoft.no og si du trenger webhotell til et skoleprosjekt og må ha de billige har hørt dem har gjort de før Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Host1 tilbyr billige pakker. Du kan jo ta en titt! Lenke til kommentar
slacky Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 sier bare: One.com - basic, simpel og latterlig pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå