DMN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jøss, du må være i fra Oslo! Er du utlending eller? Bosnia, polen etc. Hvorfor må hun være fra oslo? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) nå som vi har en rumpeslikke topic her er det vell ikke galt og spørre om man kan få mark i magen viss man slikker et rumpehull? Endret 20. november 2010 av Aksel114 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har vertfall aldri jeg hørt om Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 What you don't understand is I make love to my hand owdee Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jøss, du må være i fra Oslo! Er du utlending eller? Bosnia, polen etc. Hvis du kan svare meg på hvorfor jeg må være fra øst-europa, så kan jeg svare deg på om jeg er det eller ikke. Høres det forresten sånn ut? 1 Lenke til kommentar
Gjest Ukno Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er med i rumpeslikkerklubben! Finnes ikke noe bedre enn rumper ass. Har aldri sleiket noen i rumpa, men tenner sykt på tanken. Når jeg sleiker fitte gjør jeg det helst med dem i doggy for å si det sånn. Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 mmm ja det er digg! Da kan du i det minste gni ansiktet ditt mellom to varme myke rumpeballer! Jeg har ei jente på face som har bilde av at hun ligger på panseret, og jeg ser at hun har stooor rumpe! Jeg er så keen på å sleike henne i analen! Jeg har runka mens jeg tenkte på det flere kvelder på rad! I morges gikk jeg så langt at jeg runka på ryggen i dusjen med en tannbørste i ræven og spermet meg selv i munnen! Shit was so cash! 3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi klarer oss godt uten slike tråder og innlegg. Denne stenges. Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg