eventyrern Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg ser ingen gode tråder om dette emnet så jeg starter en. Her kan vi diskutere problemer rundt dette med rumpeslikking. Selv elsker jeg å sleike jenter i rumpen, alt er bra: sutting på rumpeballer, slikke selve rumpehullet og ja jeg synes også det er deiligt å stikke tungespissen inn i selve det stramme hullet, når jeg ser jenter ser jeg alltid på rumpene deres og fantaserer om hvor deilig den skulle ha vært å sleike, men jeg er ikke gal! Det er bare en fetish for meg! Dette med å slikke min elskedes rumpe er kinky og nært for meg, jeg sammenligner det med å nyte en ballerina sjokoladekjeks, der man stikker tungen i fyllet i midten. Jeg elsker å nyte en nydusjet jenterumpe og sutte på rumpeballene og slikke analen og nyte den som det deiligste sukkertøy og det er da gledelig at min partner liker hva jeg gjør med henne. Det jeg lurer på er hvordan skal man gå fram og introdusere dette her? (jeg vil ha dem nydusjet!) Er det jenter som liker å få slikket rumpen og rumpehullet sitt? Hvordan føles det å bli sleiket der? Er det noe mange opplever? Hva tenker dere om dette? Er det galt? Er det flere som føler det på samme måten? Endret 14. november 2010 av eventyrern Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jente her Det er vel bare å spørre det om hun er med på det Jeg har aldri blitt slikket på/i rumpen, men hadde ikke hatt noe imot å prøve det for å finne ut om det er noe Det er ikke galt, alle liker forskjellig. Smaken er som baken... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det jeg lurer på er hvordan skal man gå fram og introdusere dette her? (jeg vil ha dem nydusjet!) Om du alt har en partner som allerede liker det, trenger du vel ikke å introdusere det for nye chicks? Har aldri gjort men hadde vært konstant redd for å ikke være renvasket NOK, til å like det. Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Jente her Det er vel bare å spørre det om hun er med på det Jeg har aldri blitt slikket på/i rumpen, men hadde ikke hatt noe imot å prøve det for å finne ut om det er noe Det er ikke galt, alle liker forskjellig. Smaken er som baken... Jeg ser klare utfordringer med å introdusere dette for de frigide jentene som er i norge et stort flertall! 1 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det jeg lurer på er hvordan skal man gå fram og introdusere dette her? (jeg vil ha dem nydusjet!) Om du alt har en partner som allerede liker det, trenger du vel ikke å introdusere det for nye chicks? Har aldri gjort men hadde vært konstant redd for å ikke være renvasket NOK, til å like det. Samme her. Jeg hadde ikke klart å være komfortabel med det, med mindre det var en partner jeg hadde fullstendig tillit til. Det kan riktignok være fysisk rent, men det vil fortsatt lukte, innbiller jeg meg. Jeg aner ikke hvordan du kan ta det opp, kanskje bare begynne med litt enkel slikking og gå nedover, for å se om hun liker det og hvordan hun reagerer? Jeg er iallefall alltid nydusjet når jeg skal bli slikket også, og det antar jeg andre jenter foretrekker også Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg går også rundt å tenker sånn Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg går også rundt å tenker sånn Det er bra, vi burde starte en klubb! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja " Rumpeslikker klubben!" Vi må få trykt opp t skjorter også som viser at vi er medlemmer!! 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har du jente som er åpen for nye ting, så kan du foreslå det. Man man bør vel har en viss trygghet i sengen først. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har du jente som er åpen for nye ting, så kan du foreslå det. Man man bør vel har en viss trygghet i sengen først. Nevn EN aktivitet som gir bedre trygghet i sengen enn vel gjennomført rumpeslikking? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Du må jo bygge opp en trygghet før du begynner med de sære tingene. Du tar ikke for deg bak der på første date. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Du må jo bygge opp en trygghet før du begynner med de sære tingene. Du tar ikke for deg bak der på første date. Nei, men du kan godt gjøre det på siste. 5 Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Tingen er at jeg er student, jeg har ikke tid for forhold, one night stands på byen er det eneste jeg får, roter med en jente da og har slikket rumpen hennes, men jeg sist gang var jeg sammen med ei jente som hadde helt perfekt rumpe og jeg tok henne bakfra og stirret ned på det deilige brunøyet hennes og sleiket meg rundt munnen , men turte ikke gjøre noe fordi jeg ikke visste hva det skulle være. Jeg såg for meg at jeg bare trakk kuken raskt ut og overmannet henne mens jeg slikket rumpen hennes aggresivt! men dette gjorde jeg altså ikke Lenke til kommentar
Populært innlegg dkny Skrevet 14. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1275127 Åja, sto her at du hadde kjæreste, trollemor! 10 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1275127 Åja, sto her at du hadde kjæreste, trollemor! LOL, pluss gitt. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skjedde et par ganger med meg og eksen husker jeg, men det var ikke planlagt. Bare startet ut i 69 og tok det derfra, hun likte det hvert fall. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Skjedd med meg og min nåværende dame. Null problem for meg, null problem for henne. (Var hun som foreslo det i utgangspunktet). Når vi gjør/gjorde det, skjedde det somregel rett etter dusjing, eller i dusjen - Var overraskende godt. (Det går selvfølgelig begge veier. Pass på å barbere stumpen)^^ Så, for å oppsummere spørsmålene dine, og svare litt mer direkte: Er det jenter som liker å få slikket rumpen og rumpehullet sitt? Ja, har opplevd det med min nåværende kjæreste. Hvordan føles det å bli sleiket der? Det er ganske følsomt (noe annet enn å ha en finger som kjæler rundt der), og føles kjempebra. Er det noe mange opplever? Det vet jeg ikke, kanskje du burde sende inn et tips til SSB om å undersøke det? Hva tenker dere om dette? Hadde nok prøvd det før om jeg visste hvordan det føles, mange ting som er tabubelagt er ikke så "ille" som de høres ut først. Er det galt? Bare hvis du skader partner, eller gjør det mot hans/hennes vilje. Endret 16. november 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Woho - et område jeg har litt erfaring på Jeg er jente, og har hatt sex med et par gutter mer enn normalen tror jeg. Jeg digger det på rette dager, og om det er rett dag finner typen min lett ut av når han nærmer seg, eller gjør det. Det er jo oftest når jeg er ren og fin fra før at han slikker meg, og det er jo når han slikker meg at han prøver seg også. Men så er han en sikkelig rompegutt også Men jeg har blitt slikket i rumpa av kanskje tre stk, er mange som digger det, men kommer vel ann på hvor mange sexpartnere fyren har hatt eller hvor mye seltillit han har om de tør å prøve seg. Ingen har noensinne spurt meg om de får lov, de har bare gjort det, og enten så er jeg helt med, eller så sier jeg bare nei. Men jeg lager ikke klein stemning fordiom. Men hvis man prøver seg og får nei, så kan det også være fordi jenten ikke føler at det er helt 100% fordi hun ikke har vært på bommelom den dagen Også er det jo mange snerpete norske jenter da... Og tilslutt: ingenting er galt i senga så lenge man begge er med på det 2 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så lenge man er ren burde det da gå greit. Med mindre man liker det møkkete da Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Woho - et område jeg har litt erfaring på Jeg er jente, og har hatt sex med et par gutter mer enn normalen tror jeg. Jeg digger det på rette dager, og om det er rett dag finner typen min lett ut av når han nærmer seg, eller gjør det. Det er jo oftest når jeg er ren og fin fra før at han slikker meg, og det er jo når han slikker meg at han prøver seg også. Men så er han en sikkelig rompegutt også Men jeg har blitt slikket i rumpa av kanskje tre stk, er mange som digger det, men kommer vel ann på hvor mange sexpartnere fyren har hatt eller hvor mye seltillit han har om de tør å prøve seg. Ingen har noensinne spurt meg om de får lov, de har bare gjort det, og enten så er jeg helt med, eller så sier jeg bare nei. Men jeg lager ikke klein stemning fordiom. Men hvis man prøver seg og får nei, så kan det også være fordi jenten ikke føler at det er helt 100% fordi hun ikke har vært på bommelom den dagen Også er det jo mange snerpete norske jenter da... Og tilslutt: ingenting er galt i senga så lenge man begge er med på det Jøss, du må være i fra Oslo! Er du utlending eller? Bosnia, polen etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg