Natander Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei, mitt hovedkort ble defekt da jeg brukte feil skruer og hovedkortet ikke satt ordentlig... har dere noen rimelige hovedkort som er kompatibelt med Intel Core 2 Quad Q8300? helst rundt 300-600kr... bor i tromsø, vi har butikker som datakjeden, elkjøp, expert osv.. mvh Natander Lenke til kommentar
Natander Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 bumper denne... håper på svar :-) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Bare å se på Socket 775 i det prisskjiktet, og sjekke hjemmesiden til produktet at det ikke er kjente problem med kompatibilitet.Kanskje sjekke bruktmarkedene? Retailers pleier å ta seg grovt betalt for produkter som egentlig er utgått. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Natander Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Bare å se på Socket 775 i det prisskjiktet, og sjekke hjemmesiden til produktet at det ikke er kjente problem med kompatibilitet. Kanskje sjekke bruktmarkedene? Retailers pleier å ta seg grovt betalt for produkter som egentlig er utgått. tror jeg formulerte det litt dårlig; jeg bryr meg ikke hvilket hovedkort det er, bare ett som kan ta CPU'en (igjen, jeg har svært få data-kunnskaper). uansett modell egentlig, bare et hovedkort som kan erstatte det gamle og som kan kjøpes i butikk :-) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Eks.ASUS P5G41C-M - Hovedkort - mikro ATX via Amentio --> datakjeden (det kan vel bestilles og plukkes opp på datakjeden?)Ring å spør datakjeden om dette kortet vil ta din CPU.Slik jeg forstår det ifra Asus sine sider, skal dette gå. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Natander Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Eks. ASUS P5G41C-M - Hovedkort - mikro ATX via Amentio --> datakjeden (det kan vel bestilles og plukkes opp på datakjeden?) Ring å spør datakjeden om dette kortet vil ta din CPU. Slik jeg forstår det ifra Asus sine sider, skal dette gå. takk for svar, blir nok det første jeg gjør i morgen! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå