Gentlemanful Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei! Om man tar en tekst fra nettet som er skrevet på norsk, deretter skriver om til engelsk og leverer inn på tentamen, kan plagiat kontrollen finne ut at jeg har tatt teksten fra nettet? takk for svar Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Med mindre teksten din ligner det en automatisk oversetter ville klart, så tviler jeg sterkt på det Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Med mindre teksten din ligner det en automatisk oversetter ville klart, så tviler jeg sterkt på det Aha ok. Så det betyr at det er en liten sjanse at den oppdager at teksten er tatt fra nettet ?? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sjansen er relativt tynn, plagiatkontrollen har oversetting men ikke såpass bra at den vil ende opp med samme resultat som når du oversetter selv. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Selv om jeg ønsker at du skal gå i fella, så vil jeg hjelpe deg likevel. Lærere har rundt 4års utdannelse, og de er ikke stokk dumme i hodet. Vi ser fort når en elev som vi har hatt et par måneder har fått hjelp hjemme, eller fra Internett. Det er ikke verre enn å manuelt oversette et par setninger til norsk, og så google de igjen. Bang så er du tatt. Gjør ting selv heller, du blir smartere da... 3 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 I beg to differ, har gjort det mange ganger uten å ha blitt tatt. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Vycan, når var siste gang du gjorde det? hvordan gjorde du det? Ifølge læreren min er itslearning plagiat 'oppgradert' så jeg er litt usikker på om jeg tørr... Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er vell to år siden jeg sist måtte skrive stil, men da funket det ihvertfall. Om plagiatkontrollen har blitt bedre nå vet jeg dessverre ikke. En tentamen er kanskje ikke den beste prøven å finne det ut på heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå