joackim Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sliter med å få et microsd-kort formatert. Minnekortet er Sandisk 32gb. Fikk med en USB leser som jeg bruker. Har prøvd å formatere ved å høyreklikke og "Formater", men da kommer feilbeskjeden "Windows kan ikke fullføre formateringen." Har også prøvd å formatere det med HP USB tool program og på telefonen uten at det fungerer. Når jeg putter i usb-leseren, så kommmer noen ganger, helt tilfeldig, minnekortet opp med alt som er lagret på den. Men vanligvis skjer det ingenting. Har Windows 7 og filformatet på kortet er fat32 hvis det har noe å si. Noen forslag på hvordan jeg kan få formatert minnekortet? Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Paragon Partition Manager klarer det. Er OS'et 32 eller 64 bit ? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Takker, skal prøve å laste det ned. Det er 64-bit. Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Last ned gratisversjonen her : pm_2010_free_x64.rar Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://support.microsoft.com/kb/976422 Lenke til kommentar
joackim Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Takk. Har lastet det ned, men nå dukker ikke minnekortet sånn som den "vanlig" gjør ved at det kommer opp et vindu hvor man blant annet kan velge om man vil se på filene osv. I "min datamaskin" ser den slik ut: Edit: Fikk opp minnekortet og prøvde å formatere i Paragon Partition Manager og da kom det opp. Endret 14. november 2010 av joackim Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ouch... I/O feil er generelt sett tegn på feil med hardware... Du er sikker på at minnekortet ikke har en slik sak du slår over for at det skal være kun for lesing? Ikke at jeg tror det er det virkelige problemet men... Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det ser jo ikke så lovende ut. Vet ikke om det er verdt å nevne det, men prøv med GParted Du brenner programmet på en CD, booter opp ifra den - og prøver å formattere. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Huff! Får prøve det programmet. Er litt rart et den ikke fungerer i telefonen, men nå fungerer den på pcen i det minste. Skjedde etter at jeg ikke tok trygg fjerning av minnekortet på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå