Gå til innhold

Hjelp med HTML-side! [LØST]

Anbefalte innlegg

Hei!

Så jeg lager en side på Dreamweaver for meg og kameraten min. Jeg sier ikke at jeg er en noob med HTML, men med Javscript og CSS og sånne andre dataspråk er jeg elendig med. Men likevel har jeg vært borti koder så mange ganger at jeg forstår meste av dem, men å skrive selv er vanskelig :S

Så, jeg har laget 2 seksjoner/html-sider for websiden min, men noe gærent skjer når jeg legger den ut på nettet. Skjekk selv: prid13.byethost10.com

Hvis du trykker på Games, så kommer du dit. Men hvis du etter det trykker på Home, så kommer ikke den oppdaterte html-siden, men den gamle. Den nye har artikkelen "GAMES SECTION", mens den gamle bare har én, altså den første!

Hva er det som skjer, og hvordan skal jeg fikse det??

Takk på forhånd,

Prid

EDIT: Nå funker det fint på Google Chrome og Internet Explorer, men det problemet er fortsatt der med Mozilla Firefox. Og når jeg åpnet siden med Internet Explorer, så kom artiklene på midten av table???

EDIT 2: Det ser ut som koden ikke har blitt oppdatert på Mozilla Firefox, vet noen hvorfor?

Men jeg skjønner ikke hvordan koden ikke blir oppdatert, hvis index.htm = prid13.byethost10.com

For, når jeg trykker på Home via Games seksjonen/html-siden, så går jo den til index.htm, men hvorfor er den ikke oppdatert?

Og jeg endret koden til linken på Games html-siden fra index.htm til prid13.byethost10.com, men det er ikke oppdatert på Firefox :(

EDIT 3: STYGT SOM BARE DET!! Plutselig funker det på Firefox også. Jeg tror at byethost10 er en treg webhoster. Kanskje jeg skulle prøve en annen? Eller hva tror dere er problemet?

EDIT 4: Det ser ut som Internet Explorer er veldig sensitive med koder. Jeg skjønte hva som var galt og klarte å fikse problemet!

Sorry for å kaste bort tiden deres. Jeg var bare "ignorant" og "impatient" :p

Endret av Prid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...