Gå til innhold

Hersonissos, Ayia Napa, Kos eller Rhodos

shabster

3 stemmer

1. 1. Best av disse partystedene

• Hersonissos
      0
    • Ayia Napa
      0
    • Kos
    • Rhodos
    • Alanya
      0
    • Sunny Beach
      0

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg skal sammen med en venninnegjeng til syden til sommeren.

Jeg lurer på om dere som har vært i Hersonissos, Ayia Napa, Kos eller Rhodos kan fortelle meg ca. hvor mye penger dere brukte når dere var der.

Vi tenker kun på penger til mat, alkohol, solsenger, taxi og is.. Vet at noen bruker regne 1000 kr dagen, men det er jo mest familier som gjør.

Har vært på Kypros og Kreta før, men det er jo litt annerledes da jeg var der med familien.

Tusen takk for svar. Kanskje kan dere også fortelle litt om hvilke av disse fire destinasjonene dere anbefaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en mulighet for å bruke "søkefunksjonen" på forumet. Det finnes uttalige tråder om dette emnet.

PS: Det burde finnes et alternativ å stemme "Ingen av delene" ettersom alle er ekstremt harry :innocent:

Jada, jeg vet utmerket godt at det finnes en søkefunksjon. Jeg vet også hvor irriterende det er for dere at jeg ikke brukte den. Jeg har brukt den ja, men fikk ikke spesifikt svar på hvor mye penger folk har brukt dere nede.

Vet det er harry, men er man ung så er man ung!

Ellers takk for ditt innspill:)

Endret av shabster
Lenke til kommentar

I Alanya, har jeg fått høre av flere at det er litt for varmt, men ellers skal det være bra der. På Sunny Beach er det lurt å være oppmerksomme på bulgarerne som prøver å lure dere, og stedet har et rykte på seg for å være voldelig, men det er jo billig der.

De greske øyene er det jeg ville anbefalt. MEN er det party dere er ute etter så ville jeg valgt Kos hvis jeg måtte velge på listen deres. Personlig vile jeg valgt Ios, som er den beste party-øya i Hellas, uten tvil what so ever. Google it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...