Gjest gutt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har hatt et problem dette siste året. Eksem, kløe og flassing i ansiktet. I en ekstrem grad. Det strekker seg fra nesen til kinnet, og fra nessen til øyenbrynene. Ikke bare er det ilrødt og det ser bokstavelig dumt ut, men smører jeg ikke på en fett krem så klør det grådig. Etter dusj kan hele nese huden og spesielt øyebrynene flasse av og det klør ennå mer. Dette problemet har jeg slitt med i 1 år, har vært hos lege 2 ganger og hudspesialits 1 gang. Eneste dem gjor var å skrive ut bullshit som ikke fungerer i det heletatt. Det er ved vintertidene det blir værst, og skal jeg overleve kulden ute så må jeg virkelig smøre huden inn med fett i store mengder, og når jeg gjør det så blir bare huden ennå mer rød og jeg ser ut som en tomat. Smører jeg på fuktighetskrem svir det litt og får en merkelig kombinasjon av kløe og mer rødt. Er ansiktet mitt alergisk mot vann eller noe? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Du skal gå til legen igjen og si at du har et seriøst problem med dette og at det de har gjort ikke fungerer. Endret 14. november 2010 av Baabaaaosii Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det tok meg nesten 3 månder å få time hos hudspesialisten.. Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har hatt et problem dette siste året. Eksem, kløe og flassing i ansiktet. I en ekstrem grad. Det strekker seg fra nesen til kinnet, og fra nessen til øyenbrynene. Ikke bare er det ilrødt og det ser bokstavelig dumt ut, men smører jeg ikke på en fett krem så klør det grådig. Etter dusj kan hele nese huden og spesielt øyebrynene flasse av og det klør ennå mer. Smører jeg på fuktighetskrem svir det litt og får en merkelig kombinasjon av kløe og mer rødt. Er ansiktet mitt alergisk mot vann eller noe? Hva skal jeg gjøre? Hvis det er slik du beskriver det her så tror jeg du burde bytte fastlege hvis han ikke klarer å sende deg til en hudlege raskere enn tre måneder. www.fastlegen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå