I love scotch Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Dette er såpass drøyt at jeg føler det er min plikt å gjøre folk oppmerksome på det. Jeg gikk til innkjøp av en 250GB intern harddisk til 360'n min for en måneds tid tilbake og gjorde litt research i forhold til pris, både på nett og i butikk. Prisene finner du under. Gamestop: 999,- Elkjøp: 899,- Komplett: 699,- Mpx: 699,- Spaceworld: 499,- Gamestop sin er altså hele 500 kroner dyrere enn hos Spaceworld. Endret 15. november 2010 av I love scotch Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Og $57.20 fra dealextreme Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 I min lokale Elkjøp-butikk selger de den til 599,-.. Lenke til kommentar
I love scotch Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Sparer en femtilapp fra dealextreme da, visste ikke om den siden Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sparer en femtilapp fra dealextreme da, visste ikke om den siden DX er en kinesisk nettbutikk som bruker ca 1 måned på å få varen til Norge, har både positivt å negativt å si om dem. Her er forumet's egen tråd om DealExtreme. Og det også veldig, veldig stor sannsynlighet for at harddisken ikke er ekte. Og ikke minst, alt over 200,- må skattes på!! Da vil $57.20 først bli 340,- for å deretter bli 425,- etter 25% moms og i tillegg fortollingsgebyr på 100-120,-. Da blir det ca 535,- når du tilslutt får pakken. Det kan godt ta en måned, blir den stoppet i tollen kan det godt ta enda lengre tid. + at harddisken ikke er ekte. Er liten sannsynlighet for at den blir stoppet dog, men ikke verd og ta sjangsen i dette tilfellet Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg gikk til innkjøp av en 250GB ekstern harddisk til 360'n min jeg håper inderlig at du mener intern? det er vel den som skal puttes inni xboxen? Lenke til kommentar
I love scotch Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg gikk til innkjøp av en 250GB ekstern harddisk til 360'n min jeg håper inderlig at du mener intern? det er vel den som skal puttes inni xboxen? Ja bro, det er den du stapper inn i kæssæ. Noen ganger tenker jeg en ting, men skriver det motsatte. Sorry if I made your head spin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå