Maranello Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Reiser til Shanghai i morgen, sjefen min der borte lurte på om jeg kunne ta med 30 hermetikkbokser med KingOscar sardiner til han. Skulle visst være greit å få sendt dette i bagasje uten problemer, men stusser litt på det selv. Hver boks er på rundt 100g. Er det noen som har peiling på om dette går greit å få med seg, evt. hvem jeg må kontakte for å forsikre meg om at det går, litt kjipt å bli stoppet på grensen pga. noen sardiner... Endret 14. november 2010 av Maranello Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 For de som skulle lure, så har jeg nå erfart at det går helt smertefritt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kult! Hvordan er det i Shanghai? Lenke til kommentar
heymyfriends.com Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 god tur:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå