Bone Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har laget et Excel-ark hvor jeg har laget en "hyperkobling" til ei .mp3 fil (tror det er det samme hva det er, though).. Men, når jeg skal åpne den (dobbeltklikke) så får jeg en advarsel; "er du sikker på at du vil åpne denne.. Den kan være skadelig for datamaskinen" [åpne] [avbryt] ..eller noe sånn.. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan få slått av slike tåplige advarsler!? (i hvert fall denne..) På forhånd, Hjertlig takk for Svar! med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 du kan jo søke i resurss basen til microsoft Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 ..det kan sikkert funke det, men.. Hvordan gjør jeg det, egentlig!? Takk for svar.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 tipper det har med sikkerhetsnivået å gjøre. Siden excel ikke kan verifisere at det er "sunne greier" du har linket til så sier den fra. Samme greia som med makroer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå