ams Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 God dag til folket som har litt mer peiling enn meg når det gjelder laptoper! :-) Morfar sin stasjonære tok kvelden her om dagen, og han har bestemt seg for å gå til anskaffelse av en ny bærbar. Han vil ikke betale mer enn 5000kr for maskinen og vil ha så mye valuta som mulig for penge. Han skal bruke pc'en hovedsaklig til surfing på nettet, word oppgaver, se på bilder og kanskje litt enkel bilderedigering. Jeg har funnet en bærbar som jeg synes ser grei ut for hans bruk, men jeg er ikke sikker på om maskinen er bra. Har dere noen meninger om denne laptopen? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSICX623025NE/msi-cx623-025 Har dere noen andre tips til en bærbar med samme spesifikasjoner til bedre/lik pris? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Til det din morfar skal bruke pcen til vil han ikke merke stor forskjell fra den du linket med denne fra Dell også sparer han 2000kr. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Virker ganske grei denne maskinen ifra lefdal, 3800,-Samsung R530-JA07 Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå