Gjest ok_hva_FAEN? Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ok, jeg er gutt 18 og sliter med å få ereksjon når jeg skal pule. Jeg har hatt sex sånn...4 ganger i fylla. Og 4 ganger har jeg hatt med meg jente men ikke fått lillemann opp, spesielt hvis jenta er trang så er det umulig å få den inn. Det er ikke sånn at pikken er liten og slapp, den er hard, men ikke ordentlig hard, ikke hard nok! Men poenget er at nå prøvde jeg igjen morgenen etterpå med denne jenta jeg møtte random på fest, men neida ble ikke hard nok. Og jeg tenker, jeg pleier ikke å bli steinhard når jeg runker heller hvis dere skjønner? Er det normalt? Jeg får bendern og runker er alltid pikken litt, små bøyelig og pikkhodet er mykt, er det feil? Så lurer jeg på hva som skjer med meg, hvorfor kan jeg ikke ha sex når jeg vil og med hvem jeg vil? Når jeg tenker over det så ville jeg kanskje ha angra hvis jeg hadde hatt sex med de 4 jentene jeg ikke klarte med fordi de ikke var de peneste jentene du kan ha i trofe-skapet, men allikavel. I edru-tilstand (dog, kun sovet et par timer og fyllesyk langt ut på landet) så burde jeg bli hard nok til å presse meg inn i ei myndig jente som ikke er jomfru? Ikke bare er det kjipt, men det er utrolig flaut og pinlig. Han gutten som ikke kan få stå, fett Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er du nervøs kanskje? Ofte om man er nervøs kan det være vanskelig å bli hard. Kanskje det er best å finne deg ei jente du er trygg på og som du kan ha god tid med. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vel hvis den ikke er hard når du er alene virket det en smule rart. Har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvis du faktisk aldri blir skikkelig hard, må du ta en tur til legen. Seriøst! 2 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja! Gjør som de andre sier og dra til legen! Det virker kanskje flaut å dra til legen for et slikt problem men jeg er jente og sier at det er det ikke!! Husk også å fortell om det på en seriøs måte og få ordentlig hjelp, og ikke vær så flau der at du bare vil komme deg hjem fortest mulig. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 vel, jeg har vært ordentlig hard, sånn at den er ubøyelig, men den blir ikke det når jeg onanerer til vanlig Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kanskje du har en fetisj og må se på noe spess for å blir ordentlig hard? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hm nei, tror ikke det har noe med det å gjøre. Kanskje det er fordi det er direkte ubehagelig å bli ordentlig hard fordi jeg har litt trang forhud, så da strekkes huden rundt tissemannen. I tillegg gjør da vondt å trekke forhuden ned så det er liksom ikke noe digg. Faen jeg er jo rene retarden, får stikke til en lege i løpet av uka, hva blir det neste? At jeg har aids? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Få legen din til å henvise deg så det blir gjort noe med forhuden din. Når du runker sørger du for at penisen din er helt stiv, slik at du ikke vender deg til å få orgasme med halv-stiv kuk. Mest sannsynlig var du også ganske nervøs, er ikke så veldig uvanlig å ha problemer med å få den helt stiv (uavhengig om en har drukket eller ei) grunnet nervøsitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg