Anthila Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Altså, dreiv å fikla litt med PC ( så på nå oppstartsprogrammer) og nå har jeg klart å slått av to-fingre vertikal og horisontal rulling på touchpaden min. Har vært inne på alternativene å prøvd å aktivert denne rullingen igjen, men ingenting hjelper å jeg sitter her å river meg i håret. Anyone? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Du har sikkert fjernet touchpadprogramvaren i oppstarten. Gå tilbake til oppstartsprogrammer og se etter en som heter Synaptics eller ALPS. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Tenkte det samme selv. GIkk tilbake til systemkonfigurasjoner og trykket på normal oppstart (last inn alle enheter og drivere) og det fungerer fortsatt ikkee (( ?? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Gå til systemkonfigurasjoner og til fanen "Oppstart", finner du den der? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Ja, finner den den "ELAN smartpad". Står som aktivert, selve paden fungerer bra, men der bare den j....la rullinga som ikke gjør det! Har gått inn på driverenalternativer og fysisk aktivert rulling, men det reagerer ikke. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg tror ikke det holder å bare aktivere rulling. Har du et eget kontrollpanel for Touchpad i museinnstillingene? No ala dette: ELAN Smartpad Endret 14. november 2010 av kehax Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 ja! Men det reagerer ikke i heletatt, prøvd å deaktivere hele touchpaden men den fungerer fortsatt. Hva om jeg kjører en systemgjennopretting til igår? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Gå til det kontrollpanelet denne siden viser fram til: Kontrollpanel Der skal du finne disse symbolene for å slå AV/PÅ multigesture funksjoner: Multigesture Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Nettopp det jeg har gjort, men det ser ikke ut til å reagere i heletatt. Hva med systemgjennoppretnign? Endret 14. november 2010 av Anthila Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kanskje et litt dumt spørsmål men har du husket å starte om datamaskinen? systemgjenoppretting finner du her: Start --> Programmer --> Tilbehør --> Systemverktøy --> System gjenoppretting Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Tror jeg har startet pcn på nytt ca 400 ganger. Men tror du system gjenoppretting fungerer? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja det bør det.. det er jo det som er poenget med systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 woop woop! Det fungerte, takk for hjelpen La forøvrig merke til at touchpad ikonet ble borte fra startlinja, og regner med det hadde noe med det hele å gjøre. Når er det heldigvis tilbake igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå