Carnifex Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Eg bor ikke i norge, men i BERGEN...ellers... åsane, så gjennom to rundkjøringer (til venstre i den siste), forbi ESSO, ta til høyre opp mot Flaktveit... hold deg på veien helt opp... så får du leite i et av de røde husene, der sitter eg på loftet, i god stolen 1041195[/snapback] Da kjører jeg forbi huset ditt et par ganger i uken Bor forresten også i Åsane (Bergen) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) litt tøft da sluffy, va naboen din for 2 år siden (ikkje nermeste nabo, men helt i begynnelsen av flaktveit. nermere bestemt liastølen, gaten rett over veien på veg opp mot flaktveit) hvor bor du da Carnifex? sån ca/akkurat Endret 23. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 litt tøft da sluffy, va naboen din for 2 år siden (ikkje nermeste nabo, men helt i begynnelsen av flaktveit. nermere bestemt liastølen, gaten rett over veien på veg opp mot flaktveit) hvor bor du da Carnifex? sån ca/akkurat 5976026[/snapback] Har bodd lenge på flatevad og så tertnes.. men akkurat nå.. Ja det snakker vi ikke om.. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Rogaland, Stavanger, Madla. Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kommer fra: Kurdiske deler av Nord-Irak, Halabja-området Bor: Akershus, Rælingen, Fjerdingby Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Paradis AKA Økland, Sveio, Hordaland Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Rogaland -> Sandnes -> Figgjo Lenke til kommentar
Toset Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Eg bor i Bergen, nærmere bestemt Olsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå