lperik Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Østlandet -> Akershus -> Ski -> Langhus -> Bøleråsen -> foran pcen i en übermøkkete leilighet.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Hadde du tatt med universet, så hadde den vært perfekt... :smile: Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Hadde du tatt med universet, så hadde den vært perfekt... :smile: Du glemte solsystemet :wink: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 huff flytter til nes komune jeg i akershus Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Rogaland Bare et steinkast unna "nynorskland" (takk og lov) 8) Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vestland-->Møre og Romstal-->Sunnmøre-->Giske kommune Nesten identisk med meg...bare bytt ut Giske med Haram Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Hadde du tatt med universet, så hadde den vært perfekt... :smile: Du glemte solsystemet :wink: Nobodys perfect... Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Troms->Tromsø->Tromsdalen->Kveldsolveien->2etg Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan jo legge til enda mere... kjellerstua <1 etg. <det røde huset <Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Er for det meste på kjellerstua mi når jeg er hjemme.... (pga, TV, Data og musikkting er der...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Eg bor ikke i norge, men i BERGEN... ellers... åsane, så gjennom to rundkjøringer (til venstre i den siste), forbi ESSO, ta til høyre opp mot Flaktveit... hold deg på veien helt opp... så får du leite i et av de røde husene, der sitter eg på loftet, i god stolen Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Troms, indre deler. Målselv kommune. (For de av dere som har gått i militæret oppi her ringer vel "Høgtun" en bjelle...) Ikke høgtun, men skiold, øverbygd og mauken ligger friskt i minne :o Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Norge-->Møre og Romsdal---> Molde --> Nordbyen --->over butikken--> Rommet mitt i kjelleren Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan jo legge til enda mere... kjellerstua <1 etg. <det røde huset <Klingøya <Svorkmo <Orkdal <Sør-Trøndelag <Europa <Norge <Jorda <Melkeveien <---Der bor jeg! Er for det meste på kjellerstua mi når jeg er hjemme.... (pga, TV, Data og musikkting er der...) kommer Norge før Europa? sjekk den der du :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå