Gå til innhold

Selger min iPhone 3g, verdi?

Rankiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del ville jeg ikke gitt en 50lapp for en slik dings..

men om de ligger på mellom 1500kr og 2500kr, hvorfor ikke begynne med 2500kr og skjekke markedet?

Hadde vell vært greit å treffe riktig pris med en gang. Det er vel noen som har solgt ting på FiNN før som kanskje har erfaring de kan dele ut i fra iphonen min sin "tilstand". :p

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Uten en eneste ripe er jo veldig positivt. iPhones er det mange som har lyst på. Skjekk ut markede på finn og legg deg på en pris du er komfortabel med. Ikke billigst, men ikke dyrest hller. Skriv en annonse og ha med mange bilder som viser produktet ditt. :)

Lenke til kommentar

Uten en eneste ripe er jo veldig positivt. iPhones er det mange som har lyst på. Skjekk ut markede på finn og legg deg på en pris du er komfortabel med. Ikke billigst, men ikke dyrest hller. Skriv en annonse og ha med mange bilder som viser produktet ditt. :)

Fikk 1600 for min 3g 8GB. Den var ganske ripete, og opplyste om det i annonsen.

Noen som har sett hva en brukt HTC magic går for? ;)

Lenke til kommentar

Fikk 1600 for min 3g 8GB. Den var ganske ripete, og opplyste om det i annonsen.

Noen som har sett hva en brukt HTC magic går for? ;)

1000-1200

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...