ltdata Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er plaget av støy fra pcen og vurderer å sette pcen i naborommet slik at jeg ikke hører noe støy. Er det mulig å kjøpe ekstra lange kabler (hdmi) (vga) kabler og strømkabler? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Strømkabler får du akkurat så lange som du vil ha vga får du opptil 50meter, hdmi opptil 15meter. Utover det kan du nok bruke repeatere, eller kvm extender som bruker typisk nettverkskabel mellom 2 bokser med hdmi/vga i hver ende og maks 100meter. du kan ha pcn i nabokommunen for den del men koster Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 ah shit, jeg kom på at jeg trenger lange kabler fra mus og tastatur også. hmmm. hvordan kan jeg løse dette? jeg trenger ikke så lange kabler kanskje 5 meter. hva koster det og hvor kan jeg få kjøt det? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt og antageligvis billigere: Kjøp nye vifter og bytt ut eventuelle bråkete disker eller annen bråkete HW. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) usb kan du skjøte opptil 20meter. Men for hver 5meter skjøt må du ha en signalforsterker, jeg bruker mye av aten sine i jobbsammenheng for og skjøte usb i skjult anlegg og har aldri opplevd en ryke eller andre problemer. Aten ue-250209kr stk. kvm extender så kan du ta lyd,bilde,usb med en nettverkskabel mellom 2 bokser med koblingene som er ryddigere men gjerne 1400-1800kr for bra oppløsning/kvalitet. Endret 14. november 2010 av cruzader Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt og antageligvis billigere: Kjøp nye vifter og bytt ut eventuelle bråkete disker eller annen bråkete HW har prøvd alt dette, men ikke stille nok for meg. må da være enkelt og ikke så dyrt og få ta i 5m med strømkabel, skjermkabel og mus og tastaturkabel? vil trådløs mus og tastatur funke gjennom en lukket dør? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt og antageligvis billigere: Kjøp nye vifter og bytt ut eventuelle bråkete disker eller annen bråkete HW har prøvd alt dette, men ikke stille nok for meg. må da være enkelt og ikke så dyrt og få ta i 5m med strømkabel, skjermkabel og mus og tastaturkabel? vil trådløs mus og tastatur funke gjennom en lukket dør? takk for linket til usb adapteren. regner med den er for mus og tastatur? men hva med strømkabel og skjermkabel? hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Komplett har ett lite sortiment under kabler i sjappa si, kan være verdt å begynne å se der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå