Aksel114 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 vedder 50 armhevinger på at jeg poster i feil seksjon nå men la gå : ) da jeg kjøpte min første flaske antibac idag, så jeg bakpå at den inneholdt 75% alkohol. vet også at det inneholder brekknings stoffer som skal gjøre det vanskelig og drikke. viss jeg blander antibac med feks appelsin juice burde jeg vell i teorien fått promille, men kan aldri tenke meg dette smaker no godt. er det mulig og for eksempel dampe antibacen og få alkohol utifra det? eller på noen annen måte? erfaringer? forslag? står bakpå "farlig og fortære. ulovlig bruk er straffbart." hva mener dem med "fortære"? takk for alle svar:) ps. som dere sikkert legger merke til utifra hvordan jeg skriver og hva jeg spør om, er jeg under 18 år. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vet folk har gjort det. Så ja det er mulig. Men ikke å annbefale. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 takk for svar:) ok, men det er vell det greieste alternativet dersom man ikke har tilgang til annen drikke(?):plystre plystre: Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 tror det blir mer ubehag, enn gøy om du drikker det. kommer nok like fort ut som inn. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvaslags alkohol inneholder den? Etter min forståelse er det bare én type alkohol man kan drikke "trygt" og det er etanol. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mitt forslag er at du skaffer deg alkohol på en annen måte. Du kan vel få noen som er gamlere til å kjøpe til deg. Eventuelt lage selv. (øl eller vin) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er nok snakk om etanol her. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, du vil få promille av alt som inneholder alkohol. Nei, det er ikke lurt å drikke anti-bac. Nei, det er trolig ingenting du vil klare å gjøre som kan rense ut alkoholen fra det andre (som trolig er svært skadelig og også helt usmakelig å få i seg). Du bør skaffe "ordentlig" alkohol i form av f.eks. øl eller cider fra en som har lov til å kjøpe dette i butikken. Ikke end på sykehus (eller likhuset). Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 ja, etanol det er snakk om. men problemet er at jeg bor i en kommune med 1000 innbyggere, og alle kjenner alle. og fleste parten imellom 18-21 har flyttet ut. litt vanskelig og få kjøbt da:/ takk for alle svar vertfall:) Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, du vil få promille av alt som inneholder alkohol. Nei, det er ikke lurt å drikke anti-bac. Nei, det er trolig ingenting du vil klare å gjøre som kan rense ut alkoholen fra det andre (som trolig er svært skadelig og også helt usmakelig å få i seg). Du bør skaffe "ordentlig" alkohol i form av f.eks. øl eller cider fra en som har lov til å kjøpe dette i butikken. Ikke end på sykehus (eller likhuset). Jeg er uenig der; etanol fordampes ved 78.4°C og vann ved CA 100°C, om du er i nærheten av havet. Så, om du bor i nærheten av vannet, er det vell bare å varme anti-bacen til 80-85°C, og deretter kjøle ned dampen, min forståelse er at du da har ganske sterk etanol. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Wow, fjortissfylla når nye høyder. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Aksel114: liten kommune, intet hinder. Fins gjerne flere som brenner gode varer i enhver liten kommune - og selv halv-dårlig hjemmebrent er bedre enn å drikke etanol som med vilje er forgiftet for å hindre misbruk. Notelitten: du antar at antibac bare er etanol + vann - men typisk i slike etanol-baserte produkter har de tilsatt stoffer med tilnærmet identisk kokepunkt som etanol for å hindre misbruk. Det fins mye gøyale stoffer som blir brukt til dette formålet, og selv om man kan bli full så vet man ikke hva de har brukt, og om det er helsefarlig, det har skjedd før, og det vil skje igjen - folk blir skadet av forgiftet etanol: http://yro.slashdot.org/story/10/02/27/2040251/US-Government-Poisoned-Alcohol-During-Prohibition?from=rss&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Slashdot/slashdot+(Slashdot) Endret 15. november 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Om du drikker deg drita på antibac vet jeg ikke om du skal få en high five eller en smekk i trynet. Jeg regner med/håper at du ikke skal drikke alene. Få skaffet alkohol gjennom en av de andre du (forhåpentligvis) skal drikke med. Ikke gjør deg selv til en mulig kandidat for en Darwin Award. Antibac kan umulig være godt for helsa. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Antibac dreper ikke bare slemme bakterier i kroppen, men også de snille som du trenger. Få noen til å kjøpe øl til deg du, eller stjel fra barskapet til Far. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Antibac dreper ikke bare slemme bakterier i kroppen, men også de snille som du trenger. Få noen til å kjøpe øl til deg du, eller stjel fra barskapet til Far. Det samme gjør da vodka. Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 4åring full på håndsprit NRK Måtte være i Finland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå