Gå til innhold

Ny stasjonær pc til gaming / skjerm ?

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Irb8P5GEaM

Heihei.

Tenkte meg å kjøpe en ny stasjonær pc til jul, noen tips til en som kjører wow på fullt uten lag? det jeg bruker mesteparten av tiden min på pcen.

Det jeg også lurer på er... Jeg har en packard bell easynote tj-75 nå som fungerer bra med wow, men for å ha null lag har jeg på middels grafikk og det er greit. Men jeg vurderer å kjøpe meg ny skjerm og koble til laptopen og bruke tastatur og mus, men jeg prøvde med en gammel skjerm jeg hadde og jeg merka FPS lag?? Jeg syns det bare er mye deiligere å sitte å spille med større skjerm + tastatur, men jeg har rundt 30 fps med skjerm og 60 fps med laptop skjermen.

Bør jeg kjøpe ny skjerm og bruke den, siden jeg tror pcen min klarer seg fint med cataclysm uten lag, eller bør jeg bare kjøpe ny stasjonær til jul? Hørt at man tjener mye på å bygge PC, men er ikke særlig flink til sånt, men nå så har jeg hørt at man ikke tjener så mye allikevel? Er jo selvfølgelig mye tryggere å kjøpe ferdigbygd.

Hvor mye koster det for en bra PC til rundt 5-9 tusen som kan kjøre wow på fullt? Noen som kan linke noen fra for eksempel lefdal?

Setter pris på svar.

-Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...