Gå til innhold

Erfaringer med Ferner Jacobsen


dag1234

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg bestilte dressen ble det sagt ca 4 ukers produksjonstid, noe de holdt helt greit.

 

Da jeg ville rette dresssen som ikke passet, ble det ikke sagt noe om frister. Det er nå tre uker siden jeg returnerte den, har ikke hørt noe om tider for retting, men ser av Postens sporing at dressen er hentet av FJ.

 

Det er to arbeidsdager siden jeg formidlet at jeg ville heve kjøpet. Enda ikke hørt ett ord.

 

Dette er jo slik de har vært i denne prosessen, de overser meg.

 

Dag

 

Edit: Dressen var planlagt brukt i retten sist onsdag i forbindelse med at jeg var stevnet som sakkyndig vitne.

 

Og takk for mange fine innspill.

Endret av dag1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg ikke hadde hørt mer fra Ferner Jacobsen, tok jeg i går kveld og ba om en bekreftelse på at avbestillingen var mottatt. I formiddag kom bekreftelsen.

 

Det kan da være at saken nå er ute av verden, men det kan og være at det kommer flere kapitler. Det sto ikke noe i svaret om betaling, så jeg får se i tiden fremover om det kommer krav fra FJ. Hvis så skjer, må jeg vurdere hva jeg eventuelt vil gjøre da.

 

Hilsen

Dag

Lenke til kommentar

Kansje denne tråden egentlig burde mailes til FJ? De hadde sikkert hatt godt av å lese mange av svarene her.

 

Tanken har slått meg. Jeg vil roughly anslå at ca 60% og kanskje vel så det, av de som poster her er misfornøyde med FJ. Men på den andre siden, hvorfor skulle jeg det? Synes ikke jeg har noen grunn til å hjelpe dem etter den service de har vist meg.

 

Dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kom til å tenke på denne tråden her når jeg leste om FJ i Kapital her om dagen. De kom på første plass i år(2. Gunnar øye & 3 L'Escalier) av klesforretninger(herre) i oslo. Men det som var litt morsomt å lese var jo hvordan en av journalistene til Kapital hadde blitt behandlet en gang: "Som kunde er det alltid pussig å bli ignorert av en mann som umulig kan ha en stort høyere timelønn enn en McDonald's ansatt"

Endret av WallStreet
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg stusset over det samme jeg også da jeg leste artikkelen. Jeg synes ikke at Ferner fortjener den førsteplassen, grunnet dårlig service.

 

Jeg er fullstendig enig i spørsmålet som Kapital stiller til seg selv angående den arrogante holdningen blant de ansatte.

 

For øvrig synes jeg at Bogart burde fått førsteplassen i Trondheim, samtidig reagerte jeg også litt på at Larvik GK ble kåret til landets beste golfbane.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg har spilt Larvik GK jeg også. Det er en flott bane, men ikke så flott at den er verdt tittelen som den beste banen i landet. Det er også grenser for hvor artig det er å spille på en åpen parkbane der det eneste som er verdt å beskue er godset. Til sist så har klubben et flott klubbhus med tilhørig restaurant og bar. Dette er det ikke mange klubber i landet som har.

 

Personlig liker jeg Miklagard. Norsjø er en veldig flott bane det også, men den skårer ikke godt jevnt over. Den har noen hull som er blant landets vakreste imo, men så har den også noen hull som man føler bare har blitt slengt på i siste liten.

 

Men nok om det, tilbake til topic. :)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

For øvrig synes jeg at Bogart burde fått førsteplassen i Trondheim, samtidig reagerte jeg også litt på at Larvik GK ble kåret til landets beste golfbane.

 

Dette er jeg fullstendig enig i! Jeg har ikke lest testen, og vet derfor ikke hvilke andre som også var nominert, men jeg kan ikke forestille meg noen som kan sammenlignes med Bogart når det kommer til utvalg, kunnskap hos de ansatte, og ikke minst kundebehandling. Jeg har utelukkende endt opp fornøyd etter å ha handlet hos Bogart. Det samme kan ikke sies om f.eks. Retro eller Kleins, selv om disse ikke akkurat er i det samme sjiktet.

 

Når det kommer til FJ så er det ett sted jeg har vært innom ett par ganger når jeg har vært i Oslo, men jeg har aldri kjøpt noe der. Sist gang jeg var der var forrige lørdag, og jeg kan ikke si at jeg er overrasket over å lese erfaringene i denne tråden.

Jeg og en venninne var de eneste som var i overetasjen, i tillegg til to ansatte. Selv om ingen av oss gjorde mine til at vi ønsket hjelp, så kan man vel egentlig forvente at man blir tilbudt hjelp når man går rundt og tar seg god tid og ser på produktene som henger der.

 

Altså, de ansatte stod og hang og prata sammen og skottet bort på oss med jevne mellomrom, men virket egentlig ganske uinteresserte.

Lenke til kommentar

For øvrig synes jeg at Bogart burde fått førsteplassen i Trondheim, samtidig reagerte jeg også litt på at Larvik GK ble kåret til landets beste golfbane.

 

Dette er jeg fullstendig enig i! Jeg har ikke lest testen, og vet derfor ikke hvilke andre som også var nominert, men jeg kan ikke forestille meg noen som kan sammenlignes med Bogart når det kommer til utvalg, kunnskap hos de ansatte, og ikke minst kundebehandling. Jeg har utelukkende endt opp fornøyd etter å ha handlet hos Bogart. Det samme kan ikke sies om f.eks. Retro eller Kleins, selv om disse ikke akkurat er i det samme sjiktet.

Retro fikk førsteplassen og ble omtalt som en butikk som fikk "bartebyen" til å kle seg ordentlig. Cosmo fikk tredjeplassen og Bogart fikk andreplassen.

 

Alle tre butikkene har god service, men jeg synes at Bogart er hakket bedre (les: et stort hakk). Videre liker jeg vareutvalget hos bogart som er litt bedre enn de øvrige.

 

En ting som jeg fant merkelig var at Kapital ikke nevnte dameseksjonen hos Bogart, som jeg antar er minst like tilfredstillende som herreseksjonen i førsteetage.

 

Jeg ville rangert dem annerledes:

 

1. Bogart

2. Cosmo

3. Retro

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

 

 

For øvrig synes jeg at Bogart burde fått førsteplassen i Trondheim, samtidig reagerte jeg også litt på at Larvik GK ble kåret til landets beste golfbane.

 

Dette er jeg fullstendig enig i! Jeg har ikke lest testen, og vet derfor ikke hvilke andre som også var nominert, men jeg kan ikke forestille meg noen som kan sammenlignes med Bogart når det kommer til utvalg, kunnskap hos de ansatte, og ikke minst kundebehandling. Jeg har utelukkende endt opp fornøyd etter å ha handlet hos Bogart. Det samme kan ikke sies om f.eks. Retro eller Kleins, selv om disse ikke akkurat er i det samme sjiktet.

Retro fikk førsteplassen og ble omtalt som en butikk som fikk "bartebyen" til å kle seg ordentlig. Cosmo fikk tredjeplassen og Bogart fikk andreplassen.

 

Alle tre butikkene har god service, men jeg synes at Bogart er hakket bedre. Videre liker jeg vareutvalget hos bogart bedre enn de øvrige.

 

En ting som jeg fant merkelig var at Kapital ikke nevnte dameseksjonen hos Bogart, som jeg antar er minst like tilfredstillende som herreseksjonen i førsteetage.

 

Jeg ville rangert dem annerledes:

 

1. Bogart

2. Cosmo

3. Retro

 

 

 

Nå ble jeg veldig i tvil, men jeg trodde Cosmo var dameseksjonen til Bogart?

 

Se her.

 

Enig i at Retro også har god kundeservice. Har ikke noe særlig erfaring med Cosmo, bortsett fra at jeg kjøpte ett skjerf til eksen derfra.

Lenke til kommentar

 

 

For øvrig synes jeg at Bogart burde fått førsteplassen i Trondheim, samtidig reagerte jeg også litt på at Larvik GK ble kåret til landets beste golfbane.

 

Dette er jeg fullstendig enig i! Jeg har ikke lest testen, og vet derfor ikke hvilke andre som også var nominert, men jeg kan ikke forestille meg noen som kan sammenlignes med Bogart når det kommer til utvalg, kunnskap hos de ansatte, og ikke minst kundebehandling. Jeg har utelukkende endt opp fornøyd etter å ha handlet hos Bogart. Det samme kan ikke sies om f.eks. Retro eller Kleins, selv om disse ikke akkurat er i det samme sjiktet.

Retro fikk førsteplassen og ble omtalt som en butikk som fikk "bartebyen" til å kle seg ordentlig. Cosmo fikk tredjeplassen og Bogart fikk andreplassen.

 

Alle tre butikkene har god service, men jeg synes at Bogart er hakket bedre. Videre liker jeg vareutvalget hos bogart bedre enn de øvrige.

 

En ting som jeg fant merkelig var at Kapital ikke nevnte dameseksjonen hos Bogart, som jeg antar er minst like tilfredstillende som herreseksjonen i førsteetage.

 

Jeg ville rangert dem annerledes:

 

1. Bogart

2. Cosmo

3. Retro

 

 

 

Nå ble jeg veldig i tvil, men jeg trodde Cosmo var dameseksjonen til Bogart?

 

Se her.

Cosmo har en herreavdeling i førsteetage og en dameavdeling i kjelleretagen, om jeg ikke tar feil. Bogart har herreavdeling i første og dameavdeling i andre.

 

Nå har jeg aldri vært i dameavdelingen i disse butikkene, så jeg aner ikke hvordan vareutvalget er der, men jeg antar det er like godt som i herreavdelingen.

 

For øvrig spiller det ingen rolle for så vidt. Begge butikkene er gode.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...