Vegard-K Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei, for noen dager siden "fightet" jeg med broren min, og det endte med at jeg kastet Mobilt Bredbånd brikken etter han og det endte med at den USB greia brakk (ikke det smarteste jeg har gjort xD) og derfor lurer jeg på om det er mulig å få en gratis ny brikke av Telenor? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er vel bare og spørre ? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Er vel bare og spørre ? Kundeservice er stengt : p Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei, for noen dager siden "fightet" jeg med broren min, og det endte med at jeg kastet Mobilt Bredbånd brikken etter han og det endte med at den USB greia brakk (ikke det smarteste jeg har gjort xD) og derfor lurer jeg på om det er mulig å få en gratis ny brikke av Telenor? Syns nesten du fortjener å betale for ny Men vet ikke hvordan Telenor er i forhold til utstyr, vet i allefall på Adsl modemer så må man kjøpe nytt utstyr. 1 Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Hei, for noen dager siden "fightet" jeg med broren min, og det endte med at jeg kastet Mobilt Bredbånd brikken etter han og det endte med at den USB greia brakk (ikke det smarteste jeg har gjort xD) og derfor lurer jeg på om det er mulig å få en gratis ny brikke av Telenor? Syns nesten du fortjener å betale for ny Men vet ikke hvordan Telenor er i forhold til utstyr, vet i allefall på Adsl modemer så må man kjøpe nytt utstyr. Broren min som begynte : p Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vel, det var du som kastet "bredbåndet" etter ham. Har du ikke hundrevis av andre ting du kunne kastet? Og er det Telenor's skyld at du kastet "bredbåndet"? (Ikke forvent at de skal betale - det betyr i praksis at alle andre Telenor-kunder for regningen). 1 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 I dag kan du ringe og spørre Men er må sikkert betale. (koster vel ikke så mye) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 I dag kan du ringe og spørre Men er må sikkert betale. (koster vel ikke så mye) Modemene koster vanligvis mellom 500-1000 Men ja, ring å hør først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå