rvenes Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kor høg er deres temp på ati r9700 pro? Min er ikkje langt frå 60 grader.... I windows er den 56 grader (måler med ekstern temp måler fra vapochillen) edit 62,5 når eg spelte! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Litt høyt er det jo, men min var også på 60'C i starten uten overklokking, og den kræsjet ikke noe mer av den grunn. Min var på det høyeste under 3dmark2003 GT2 og GT3 tror jeg..på GT4 gikk faktisk temperaturen ned litt... Men god gjennomtrekk i kabinettet var ganske avgjørende så ikke ATi viften blåste 30'C luft oppå ribben. Viften min bråkte en del, og ved å bytte ut viften (men beholde ribben) med en 80mm Pabst, senket jeg temperaturen til 45'C load maks. Akkurat nå viser CompuNurse (samme type flat-faced sensor regner jeg med?) 37.5'C, standard desktop surfing. Kabinettet er rundt om 28'C. Sensoren er under ribben, inntil shim'en. Det vil si, samme sted som originalt for å ha et referansepunkt. Glimrende egentlig, viften er ikke bare mer stillegående men kjøler betraktelig bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå