Glenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hei! Har funnet to telefoner som jeg sikler på, det står mellom HTC Desire HD eller Samsung Galaxy S. Hvilken telefon burde jeg gå for, og hvorfor? Begrunn saklig, ikke fordi HTC er best eller motsatt. Kommer til å gå for iConnect-abbonement, og prisen er de samme for begge telefonene. Kameraet er ikke så veldig viktig, så fint om dere ikke legger det til grunnlag. Er bare ute etter det siste innen teknologi, vil ha en telefon som varer en stund. Batterilevetid er viktig for meg. Takk for alle svar Endret 13. november 2010 av Glenn Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ok, for å bryte det ned som best jeg kan: Samsung har best skjerm Desire har HTC sense (generelt ansett som bedre enn touchwiz) Samsung har (by far) best batterilevetid Desire er mer stabil Samsung har best kamera, men dette var ikke viktig for deg Desire har best lydkvalitet ut minijacken Rent hardwaremessig er samsungen sterkere. Byggekvaliteten er også bedre. Desire er dog en god og stabil telefon med stabil software og det grensesnittet majoriteten liker best på android. Dette blir veldig pirkete men i utgangspunktet er begge 2 knallgode telefoner med toppspecs og gode omtaler fra både kritikere og brukere. Tror begge telefonene er telefon du kan kjøpe og ha en GOD stund Noe mer du lurer på da? Mulig det er noe jeg har glemt i farten som er av interesse... Lenke til kommentar
morvag Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg grubler selv på å kjøpe meg en HTC Desire HD, og utifra tester jeg har lest andre steder, har den en batteritid på litt under 24 timer ved moderat bruk. synes selv denne reviewen av telefonen var bra lesestoff: http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-hd-717295/review Har ifrafør en HTC Tattoo, og er veldig fornøyd med Sense Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beklager, så ikke at det var Desire HD. Da må jeg trekke bort punktene mine om stabilitet, byggekvalitet og hardware. Skjerm blir et subjektivt spørsmål der du står overfor størrelse vs superkvalitet. Begge er fortsatt knallgode telefoner Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Takk for svar Olannon! Noen som har prøvd Desire HD og SGS? Hvordan er disse telefonene opp mot hverandre? Skjermstørrelsen på Desire HD frister veldig, men redd det blir for stort. Tror jeg går for SGS om ikke noen har noen gode grunner til at jeg bør gå for Desire HD. Lenke til kommentar
morvag Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vel, en kompis av meg har en SGS, og det virker for å være en god telefon, iallefall utifra det jeg har plukket på den. Kjapp, god skjerm, og mye annet Så, det er en telefon jeg tror de fleste vil være fornøyd med ja personlig har jeg ikke så mye til overs for samsung (har hatt problemer med en SGH-780, tv'n min, og forsterkeren til anlegget), så jeg tror jeg holder meg til HTC jeg Lenke til kommentar
eggs Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sliter med et samme valget selv. Liker Sense ui godt, men tiltrekkes av SuperAmoled og bedre batteritid på Galaxy S. Vil noen av dem få oppdatering til Android 2.3? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er bare ute etter det siste innen teknologi, vil ha en telefon som varer en stund. Batterilevetid er viktig for meg. Sto mye rart ovnfor her, men kan svare på dette. Desire HD har det siste innen teknologi, men SGS har bedre batterilevetid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå