Croyfer Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Test Oki, denne tråden skal teste ut om brukerene av forumet klarer å følge tre små regler i denne tråden. Jeg stiller ikke noe spørsmål som jeg ber om svar på, men ønsker at "svarene" i denne tråden skal følge disse reglene: 1. Tema i posten skal være dettet smilefjeset: c",) 2. I selve posten skal det kun stå: Hardware. Viktig: STOR -H- og små -ardware- 3. IKKE bruk signatur i svaret ditt... Så får vi se hvor lenge denne tråden klarer seg uten at noen gjør en "feil" og ødelegger hele moroa! -Lykke til- edit: Min 900nde post!! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Og det verste er at folk poster det han sier dere skal poste også.. sauer hele gjengen!! Og ja, jeg eier ikke disiplin, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det!! *rebell* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hehe, får meg til å tenke på tiden med diverse posteleker her i søppel. "Ordlek" nådde vel godt over 100 sider. Men så kom moderatorene og ødela moroa. Og nei, jeg eier ikke disiplin. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Så får vi se hvor lenge denne tråden klarer seg uten at noen gjør en "feil" og ødelegger hele moroa! Den klarte seg ikke lenge pga... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Den klarte seg ikke lenge pga... http://www.ebaumsworld.com/forumfun/negative10.jpg Hun fikk min oppmerksomhet ihvertfall OT: Joho, endelig post nummer 1000, det har tatt tid men... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ser ikke no bilde jeg, bare et stygt kryss... PS: Hardware Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Fyfaen for en meningsløs drittpost. Eier disiplin jeg ,men ikke for noe som er totalt bortkastet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Fortell meg meningen med denne posten Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Fyfaen for en meningsløs drittpost. Eier disiplin jeg ,men ikke for noe som er totalt bortkastet. Nesten så jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg