herrthf Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Trenger nytt virus program for jeg likte ikke systematic anti virus. så lurte på om dere har tips til et bra virus program som er best? har selv tenkt litt på avg elle avast. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg regner med at du får like mange forslag som det finnes gratis antivirusprogrammer ... Mitt forslag er Microsoft Security Essentials. Hardware.no - MSE Beta Bruk gjerne betaversjonen, den funker helt ok. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har brukt avast! i mange år og er storfornøyd. Har prøvd andre programmer som AVG, Norton, Panda osv osv men Avast! var den jeg likte best. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Antar dette er artikkelen thomist skulle linke til. edit: leif Endret 13. november 2010 av Narrie Lenke til kommentar
thomit Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Antar dette er artikkelen thomist skulle linke til. edit: leif Jepp. Takker. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Microsoft Security Essentials. Beste AV hittil. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Trenger nytt virus program Hahahahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå