Talker Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Dama driver å ser seg etter ny bærbar-pv for tiden. Så jeg tenkte at jeg i det minste skulle prøve å sørge for at hun får mye for pengene. Trur det blir snakk om ca. 7000,- i pris. Det må vel igrunn være en allrounder. For den skal kunne enkelt å greit taes med rundt omkring, så en 15" er vel passlig. Og ikke en blytung en Den blir vel kanskje i hovedsak brukt til nettsurfing, men skal kunne brukes til spilling og forskjellig programvare som Adobe pakkene, 3D Studio Max, kanskje streaming av musikk/film mot ps3/xbox (vet ikke om hd materiale begrenses av wlan eller maskinvare i et slikt tilfelle?) Missforstå meg rett. Vi har en meget kraftig stasjonær pc også, så hun er ikke avhengig av å gjøre tunge jobber på en bærbar. Bare at noe fotofikling og noe modellering går ann. Så kan heller den stasjonere ta seg av de tunge jobbene. Er ikke inne på bærbarmarkedet i det heletatt for tiden, så må ha hjelp fra dere med noen anbefalinger. PS. Regner med at utseende har noe å si også, og ikke minst byggekvalitet. Hennes gamle Acer er igrunn blitt ganske skral, og utseende var vel nesten kjedelig allerede når denne var ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå