Gå til innhold

Ny allround bærbar til rundt 7000,-

Talker

Anbefalte innlegg

Dama driver å ser seg etter ny bærbar-pv for tiden. Så jeg tenkte at jeg i det minste skulle prøve å sørge for at hun får mye for pengene. Trur det blir snakk om ca. 7000,- i pris.

Det må vel igrunn være en allrounder.

For den skal kunne enkelt å greit taes med rundt omkring, så en 15" er vel passlig. Og ikke en blytung en :p

Den blir vel kanskje i hovedsak brukt til nettsurfing, men skal kunne brukes til spilling og forskjellig programvare som Adobe pakkene, 3D Studio Max, kanskje streaming av musikk/film mot ps3/xbox (vet ikke om hd materiale begrenses av wlan eller maskinvare i et slikt tilfelle?)

Missforstå meg rett. :p Vi har en meget kraftig stasjonær pc også, så hun er ikke avhengig av å gjøre tunge jobber på en bærbar. Bare at noe fotofikling og noe modellering går ann. Så kan heller den stasjonere ta seg av de tunge jobbene. :)

Er ikke inne på bærbarmarkedet i det heletatt for tiden, så må ha hjelp fra dere med noen anbefalinger. :)

PS. Regner med at utseende har noe å si også, og ikke minst byggekvalitet. Hennes gamle Acer er igrunn blitt ganske skral, og utseende var vel nesten kjedelig allerede når denne var ny :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...