Sergeij Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det mulig å få lyd fra XboX 360 SLIME, utenom fra skjermen. Jeg bruker min PC skjerm atm. Ville gjerne hatt lyd:). Tenkte gjerne å få lyd fra USB eller noge Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 For å pirke før andre gjør det, så antar jeg du mener Xbox 360 Slim? Enkleste måten er å skaffe seg et Xbox 360 Headsett - Vil du koble til med PC høytalere, spørs det hva slags høytalere du har. Noen PC høytalere har ekstra innganger beregnet for eksempelvis spillkonsoller. Om så tilfelle trenger du bare en Xbox 360 VGA HD AV-kabel. Har derimot dine høytalere ikke ekstra innganger, må du nok i tillegg skaffe en såkalt audio splitter. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) en optisk ledning ifra xboxen til forsterkeren er en grei måte. eller ifra den røde/hvite ledningene til et eksternt høytaler par. dette kan gjøres med hvilken som helst ledning og ikke bare den som er nevnt over. btw: husker vi hadde Slime før itiden, slik grønn masse som var skikkelig ekkel.....men det varte ikke lenge. håper xbox slim blir en modell som varer lenge Endret 14. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Denne såkalte optiske ledningen, hvilke inganger har denne eventuelt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Denne såkalte optiske ledningen, hvilke inganger har denne eventuelt? Ingen! denne ledningen overfører kun lyden via lys til en forsterker,tv eller pc som da har en spdif inngang. xbox slim har da en egen optisk utgang. Men skulle du da ikke ha en eneste ting i huset som har optisk inn så må du bruke den ledningen som fulgte med xboxen. du kobler den i xboxen og kobler den hvite og røde ledningen til et høytalerpar eller noe annet... du vil da ihvertfall få stereo og dolby surround. Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Problemet er at det ikke er plass til både HDMI og den hvite-røde. De er rett ovenfor hverandre, noe som gjør at jeg ikke kommer til med begge, ikke med den som følgte med i alle fall. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nei, MS selger en "slim" utgave av A/V-kabelen som passer sammen med HDMI. Evt kan du lage en slim utgave med en kniv. Pass småfingrene! Lenke til kommentar
Sergeij Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har høyttalere http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303910. Hva skal jeg gjøre for å få lyd FRA min xbox? (( suger å spille uten lyd :(((. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) les! du må ha det adapteret da som thklinge nevner. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210 trodde det var bedre plass på SLIM men mulig det ikke er det? +at hvis inngangen på høytalerene er minijack så må du en overgang fra phono til minijack. happy soundhunting. dette er forøvrig nevnt 3400 ganger på microsoft forumet. Endret 14. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå