MPCME Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Når jeg spiller online med black ops (vanlig. ikke zombie mode), så kommer et merke frem som viser at jeg er koblet ut av nettverk. så stopper spillet, så starter det igjen, så stopper det. Og så kommer jeg til menyen, så står det "connection lost" noe sånt. Det skjer litt ofte. PÅ online zombie mode skjer det ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dette er et kjent problem. Ikke bare du som opplever at spillet mister forbindelse med serveren, eller at det fryser opp. Det skal eller har blitt sluppet en slags patch som skal hindre dette, og flere var visst på vei ifølge utvikleren. Har ingen kilder, men jeg regner med at det er flere som har oppdatert seg på dette og i hvertfall fått det med seg på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har samme problem selv med connection lost stort sett hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå