CODBlackOps Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hvordan overfører jeg Black Ops gameplay fra Ps3'en til PC'en? Endret 13. november 2010 av CODBlackOps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Lurt på det jeg og, det virker som at du ikke kan ta det f.eks på en minnepenn også over, men du er nødt til å registrere deg på www.callofduty.com Der tar det sånn 10 timer etter du har renderet videoen på ps3'en til den kommer opp i My Theater på siden. For å få den videoen må du bruke youtube download, også har du det på dataen. Det som er synd er at jeg har merket at det ikke ble så bra grafikk. Du kan dømme selv: Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hmm, tusen takk for svar, så et spørsmål til de som har erfaring med Capture Card: Vil det være et bedre altternativ å kjøpe et HD capture card? Syns liksom det blir litt dumt å kjøpe det når Black Ops har denne Theater funksjonen... Endret 14. november 2010 av CODBlackOps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det kan være et bedre alternativ, hvis du har pengene så hadde nok jeg kjøpt det hvertfall, men siden jeg har mangel på penger og kort kan jeg nok ikke det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå