Gå til innhold

Duron 1000mhz (morgan) @????mhz

12345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min duron morgan opp til 1.333Ghz det var en 1.2Ghz. Det var egentlig ikke noe imponerende oc resultat, men så begynte jeg å stille på fsb, da begynte det å røre på seg, jeg endte opp med 185 i bus :smile: Med beste timings for maks ytelse.

Får håpe du er heldigere med cpu hastighet overklokking:)

Specs:

Abit KR7A raid vmem:2.85 vio:3.65 cpu:1.85

gf2 gts 32mb 200@215, 333@415 måtte klokkes ned for å få alt stabilt :sad:

Duron 1.2

Twinmos PC2700 med activ tt kjøling.

En Ibm 45gb 7200rpm sak

Taisol billig kjøler, cpu temp 47grader er høyeste noterte dette med et apopen hx45 med avtatt deksel uten noen kabinettvifter, monterer sammen vannavkjøling i kveld... da blir det nok litt bedre:) dette havner i et chiftech servertower :smile:

Amd waterkit foresten! Blir etterhvert droppet til fordel for dangerden maze 2.2 med dual 172w peltier... :smile: Da blir det oc fest hos meg!

Lenke til kommentar

Min Duron 1GHz (morgan) går på 1200, men der gikk grensen. Har et KT7a-Raid.

Kjører på 8*150=1200. Ligger på 48 max og 40 idle, med ThermalRight SK6 med funnel og 80mm

Ikke alt for imponerende.

[ Denne Melding var redigert av: JudaPriest på 2002-02-02 21:14 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde en søt liten 900 mhz duron som gikk på ca 1250 mhz med en alpha 6035 kjøler, men den krøp over 1300 mhz med vannkjøling. Kanskje den hadde gått enda lenger hvis jeg voltmodda a7v kortet mitt, men det finner vi aldri ut.. Den lille Duronen mistet dessverre en ørliten bit av Coren da jeg skifta kjølepasta her en dag, nå vil den bare kjøre på opptil 1050 mhz av en eller annen grunn. (starter med maks 10x som multiplier).

Egentlig rart. Har noen vært borti noe liknende før, at prosessoren bare blir delvis defekt når Coren blir litt ødelagt?

Kjøpte meg t-bird 1300 som kjører på ca 1440 mhz med Alpha 6035 kjøleren.

Tror duronen min var temmelig overklokkingsvennlig :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...