Gå til innhold

Hjelp! Ps3 spiller ikke av spill

Aassi

Anbefalte innlegg

Hello !

Har en Ps3 Slim 120G som tidligere har funket helt fint, men i dag for ca 2t siden når jeg skulle spille så vil den ikke spille av noen ps3 spill..

Cd Ikonet kommer ikke opp på tven og når jeg putter spillet inn i cd-rom så høres det ut som den skal starte å jobbe, men så gir den seg..

Temmelig Irriterende dette her, og jeg har prøvd det meste. Prøvd å formatere og gjenopprette standardprogram, prøvd med en ny cd-rom fra Sony som jeg bare kobla til via USB, Oppdatert program varen til en nyeste, men ingen ting funker...

Noen som har noen ideer på hva som kan være årsaken??

Endret av Aassi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres dessverre ut som at BluRay-drevet ditt har tatt kvelden. Modnet.no har nye drev til salgs og YouTube har massevis av intruksjonsvideoer på hvordan.

Takker for svar, blir vel enten kjøp av ny ps3 eller reperasjon.

eller rett et krav mot selger, og be de reparere din enhet..

Har vel hatt den i ca et og et halvt år. Så det skal vel gå under garanti?

Men tror du de vil gjøre det uten kviteringa??

Lenke til kommentar

playstation 3 blir ikke reparert uten gyldig kvittering, så her må du finne kvittering, eller be selger om hjelp til å lete i datasystemet sitt.

I følge dette innlegget så kan ikke butikken kreve at du har kvitteringen. De kan dog kreve at du må bevise at du har kjøpt PS3en hos dem. Dette kan du enkelt gjøre ved å bl. a litt i kontoutskrifter i nettbanken din ;) (får ikke håpe du betalte cash :S )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...