lolidude Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hey, har nylig anskaffet meg en Squeezebox Duet. Den funka fett etter jeg satt den opp, men så skulle jeg installere spotifyappen, og da måtte jeg restarte serversoftweren på PC'en, noe som førte til at jeg mista nettet på den. Nå finner den rutern, og jeg trooor jeg er kobla til, men får ikke til å laste inn spillelista, får bare error da. Jeg klarte også å slå av mottageren og når jeg kobla til strømmen i den igjenn, så blinker den rødt og den kobler seg ikke til nett den heller. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vil også beklage for skrivefeilene og for at jeg formulerte meg dårlig, men er gretten og trøtt, så er ikke så lett. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ok, har nå hard resettet den og re-installert serversoftwaren, det funka ikke. Har defintivt nett, og boksen lyser blått igjenn nu, men den vil ikke koble til den nye spillelista heller. Jævli dårlig førsteintrykk av dette produktet iallefall ._. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Får du spilt av noe musikk i det hele tatt da? Eller Internet "radio-stasjoner"? Du vet at Squeezebox-produktene henter alt på serveren sin? Dvs. at serveren må gå hele tiden mens du bruker Squeezebox'en? Endret 14. november 2010 av tingo Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Nei, nå får jeg ikke kobla til library i det hele tatt. Og nå klarer jeg heller ikke finne recieveren i devices. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ok. funker serveren da? Kan du gå inn på websiden til den ? (http://servernavn:9000/) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå