Charlo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hurra se her Min lenke 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det kommer ikke noe fortere av den grunn hehe Skulle gjerne hatt det til PC... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Hehe, detta skal nytes på full hdtv med surround. Mangler bare ratt. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skulle bare ha hatt ett ratt ja Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Finnes visstnok en egen tråd for dette Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvor sikkert er det at spillet faktisk blir sluppet ut 24 november? ;P Er litt i tvil om jeg skal bestille pga av at man aldri vet om det egentlig kommer. Men det var billig da!! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 MEN går det ann å ta Collect at store ??? Jeg har mine tvil, pleier ikke å være sånn med store titler hvor det er forhåndsbestilling. Kanskje butikkene har det til 399,- på release? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Finnes visstnok en egen tråd for dette Og det finnes et eget underforum for Call of Duty, men det skulle man ikke tro om man ser i Generelt om spill. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 MEN går det ann å ta Collect at store ??? Jeg har mine tvil, pleier ikke å være sånn med store titler hvor det er forhåndsbestilling. Kanskje butikkene har det til 399,- på release? Det er jo bare å gjøre et forsøk det, får du opp valget så er jo svaret ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå