VW Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har gått lei av XP, vil tilbake til 98SE. Kan andre partisjoner enn C: være NTFS? 98 liker ikke NT, men kan da andre filer ligge på en NTFS partisjon, når 98 ligger på en FAT32 partisjon? Lenke til kommentar
VW Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Har gått lei av XP, vil tilbake til 98SE. Kan andre partisjoner enn C: være NTFS? 98 liker ikke NT, men kan da andre filer ligge på en NTFS partisjon, når 98 ligger på en FAT32 partisjon? HÆÆÆÆ trenger hjelp!!!! :-) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Er det slik at du lurer på om du kan ha en partisjon med filformatet NTFS med Windows 98se? Det kan du greit, men Win98se vil ikke kunne bruke den, lese eller skrive til den. Og med fare for å ha misforstått deg, jeg må presisere igjenn at Win98Se ikke kan bruke NTFS. C må derfor være FAT32 eller FAT16. Og p.s, gi windows2000 en sjangse. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Om du har win98 på C: som er fat32, og en annen partisjon (D:) med NTFS vil ikke win98 finne partisjon D:. Ps: gi win2000 en sjanse. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Må bare spørre : hvorfor har du gått lei XP ? Og hvorfor vil du deg selv vondt, siden du går tilbake til win98 ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du vet vel at du kan skru av 'teletubbie-land' slik at WinXP ser ut slik Windows alltid har sett ut? :wink: Ingen fancy, runde knapper lenger, skal-hjelpe-deg-bobler eller melkeku-eng på bakgrunnen, kun de gode, gamle, firkanta knappene som vi er så vant med Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Win98 støtter i utgangspunktet ikke NTFS - men det finnes 3.parts programvare som kan hjelpe deg. http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware...ntfswin98.shtml zg Lenke til kommentar
VW Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 "]Må bare spørre : hvorfor har du gått lei XP ? Og hvorfor vil du deg selv vondt, siden du går tilbake til win98 ? XP er helt topp, men finner ikke drivere til kameraet, styr klar av Minolta, de kutter alt gammelt (2001) ut av driverdatabasen.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 "]Må bare spørre : hvorfor har du gått lei XP ? Og hvorfor vil du deg selv vondt, siden du går tilbake til win98 ? Ja, Hvorfor? XP er jo 10 ganger bedre! Da jeg ennå hadde 98SE, litt før Jul, syntes jeg XP var dritt, men nå er jo 98 dritt!!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 oppgraderte til xp pro for noen uker siden, og jeg skjønner meg ikke på deg som vil gå tilbake til 98 se(som jeg også hadde før).Bare muligheten for å legge inn "Visual Styles" er verdt tida det tar å laste ned xp :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Skal si hvorfor jeg ikke valgte XP: uendelig med wizarder+ "jeg skal hjelpe deg" dritt... Utseendet kan fixes enkelt PS. Gi 2000 en sjangse Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Skal si hvorfor jeg ikke valgte XP:uendelig med wizarder+ "jeg skal hjelpe deg" dritt... Utseendet kan fixes enkelt PS. Gi 2000 en sjangse "Jeg skal hjelpe deg dritt" har jeg aldri opplevd. Er jeg rett og slett heldig??? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Skal si hvorfor jeg ikke valgte XP:uendelig med wizarder+ "jeg skal hjelpe deg" dritt... Utseendet kan fixes enkelt PS. Gi 2000 en sjangse "Jeg skal hjelpe deg dritt" har jeg aldri opplevd. Er jeg rett og slett heldig??? Masse baloon dritt++ Men XP er bra for mange Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Altså; man kan jo skru av absolutt ALT man vil i XP Ta en tur innom TweakXP.com og noen andre xp-tweake-sider så skal du se Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Eller Xp-Antispy, og du blir kvitt mye snusk... :-? http://www.XP-antispy.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå