digitalglenn Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Hei! Kjøpte for et par dager siden, etter og ha lest et par tester Behringer U control USB lydkort som jeg bruker med Optisk kabel. det var vel og bra det, jeg har klart og få langt bedre lyd og fjernet den grusomme analoge støyen du får ved bruk av minijack, problemet however er at fra tid til annen stopper lyden opp et lite hakk for og så komme på igjen, vilket dere sikkert er fantastisk irriterende. det virker som pc'n rett og slett lagger. jeg har installert nyeste driver fra behringer.com det hjalp litt tror jeg? men så kom problemet tilbake igjen. merker spessielt mye lagg om jeg driver med andre prosesser, har ikke dette problemet med Minijacken ivertfall ikke på langt nær like mye er det noen som vet hva som foråraker problemet og kan gi meg en rask inføring i hvordan man fikser det?? speccs: Windows 7 - intel i5 prossesor 4gb ram (laptop) Behringer usb lydkort ------> optisk kabel Nad T775HD amp Et spørsmål til VIl jeg merke forskjell på en optisk kabel fra en respektalbel sjappe kontra en fra biltema? prisforskjellen er enorm! og etter som jeg har lest er digitale kabler kun sendere av 000100111 vilket gjør at kvalitet ikke kan bli forindret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå