SlettProfil Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg blir nesten aldri invitert på fest eller vorspiel. Dritkjedelig å sitte hjemme hver eneste lørdag, er det dumt å gå på byn alene? Lenke til kommentar
neemac Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 hmmm.. Eg tar å bare svarer på selveste spørsmålet ditt jeg. Nei det er ikke dumt å gå på byn aleine.. Kom deg ut, møt nye folk og bekjente, få nye venner og plutselig, før du vet ordet av det blir du invitert på fester. Jeg har gått på byn aleine et par ganger, og jeg angrer ikke :-) Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bare stikk innom en klubb, hvor det er jevnaldrende. Mange er brisa allerede ved første steg inn døra så her er det bare mingle og få seg noe hook ups. Jeg er fra Oslo, men husker jeg dro helt til stange hallen i hedermark alene, kun for å bli med på en trance fest/skummparty arrangement. Var drit coolt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg blir nesten aldri invitert på fest eller vorspiel. Dritkjedelig å sitte hjemme hver eneste lørdag, er det dumt å gå på byn alene? Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg, men i går bestemte jeg meg bare for å dra på byen en liten tur. Ganske impulsivt, men det ble en nok så hyggelig kveld på byen av likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå